כאבים באצבעות הרגלים
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאחרונה אני סובלת מכאבים ב-2 האצבעות הקרובות לזרת ברגל שמאל. הכאבים חזקים ולא מאפשרים לי לדרוך. הדבר קורה בזוגות נעלים שעד לא מזמן לא הרגשתי בהן את התופעה. כשאני הולכת יחפה זה לא קורה. ממה זה קורה ומה עלי לעשות? תודה! ליאורה
לקריאה נוספת והעמקה
העובדה שאתחשה כאב רק עם נעליי מצביעה על כך שהגורם המשפיע הוא לחץ מן הצדדים. הלחץ הוא קרוב לודאי על עצב העובר בין האצבעות הכואבות לפני התפצלו לאצבעות עמן. האבחנה היא נוירומה על שם מורטון זה כמובן רק תרגיל מחשבתי שכן אין לאבחן בלי לבדוק