כף הרגל

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

21/08/2003 | 19:34 | מאת: רן

ד"ר שלום לפני שנתיים עברתי ניתוח דורבן -שחרור הפסציה הפלנטרית לאחר כחודשיים חודשו הכאבים וכך במשך קרוב לשנתיים הסתובבתי בין טורטופדים שונים עד שהגעתי ךאורטופד שאבחן שתי בעיות א.רטרקציה של הפסציה הפלנטרית-נמוש גוש באזור הקשת ב. טינל חיובי של העצב הקלקניאלי התחושתי לפני חודש עברתי ניתוח על ידי נוירוכירוג ש"שחרר לי את העצב המצולק ואורטופד שעשה לי "אקספלוריישן" של הפסציה הפלנטרית כיום חודש לאחר הניתוח אני חש כאבים עצומים (להערכתי הכוון הפסציה הפלנטרית) ואני די מיואש!!!! מה עוד ניתןלעשות?? גלי הלם?? סטרואידים???(קיבלתי גלי הלם וסטרואידים לפני הניתוח האחרון ללא הועיל) אני די מיואש !!!!

21/08/2003 | 21:00 | מאת: רן-המשך

על פי מכתב השחרור הרי שהאורטופד ביצע "שחרור"של הפסציה הפלנטרית ואילו הנויריכירוג שחרר "בנד" שלחץ על העצב בקלקניאלי תודה

אני נמצא על הגבול של סרוב לענות לך על סמך המידע שאתה מוסר משוםם שמדובר בבעיה סבוכה למדי ולגשת להציע פתרון לה ללא בדיקה מעמיקה נראה לי לא רציני. אשר על כן אענה רק באופן עקרוני ואומר שסביר להניח שמה שיש הוא מה שהיה כלומר שוב נוצרה צלקת במקום שבו היא הייתה קודם לכן ושוב יש לחץ על העצב הקלקנאלי. יתכן גם שבמהלך השחרור שלהעצב היה צורך לחתוך ענף שלו וכעת יש לך נוירומה במקום החיתוך. (זו כמובן השערה שאין לה ביסוס בפעל שכן כאמור לא בדקתי אותך ). אני מוכרח ג ם להודות שאם אמנם כאלה הם פני הדברים אין לי הצעת פתרון "אורתופדית" .

למען השלמות על י לציין כי תמיד יש אפשרות שאתה סבול מבעיה אחרת כמו נוירופתיה פריפרית או בעיה במבנה סמוך ולאו דווקא בעצב הפגוע.

מנהל פורום אורתופדיה