דלקת אינסופית בברך

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

08/08/2003 | 15:00 | מאת: טינקרבל

שלום לך ד"ר, אני פונה אליך במצב של יאוש עמוק. אני בת 28, ומזה יותר מארבעה חודשים שאני סובלת מכאבים איומים בברך ימין, בחלק הפנימי והעליון. האבחנה הייתה דלקת בגיד, הכאבים היו איומים. לא יכולתי ללכת בכלל, כל הרגל הייתה משותקת מכאבים למן האצבעות ועד הישבן. האורתופד שבדק אותי נתן לי אתופן למשך 10ימים ושלח אותי לפיסיותרפיה. האתופן, מלבד הקלה קלה ביותר בימים הראשונים, לא הועיל, וכך גם הפיסיותרפיה. הכאבים התייצבו סביב הברך ולא חלפו מאז ועד היום. הסבל הוא לא יאומן, חיי נשללו ממני כמעט ואיני מסוגלת כמעט ללכת, וכל מגע הכי קטן בברך כואב לי. ניסיתי הכל, וכשאמר לי האורתופד ש"אין מה לעשות" חוץ מלנוח ולתת לזמן לעשות את שלו, הלכתי גם לרפואה משלימה - דיקור סיני ושיאצו. דבר לא העביר את זה. אני לא יכולה יותר לסבול, התורים בקופ"ח לרופא הם ארוכים מנשוא והמצב של הברך שלי מידרדר שוב. האם יש אופציות אחרות? האם זריקת קורטיזון יכולה לעזור? איך נפטרים מזה לעזאזל??? בבקשה, עזרה!

לקריאה נוספת והעמקה

תאור המחושים שלך אינו תואם את מושגי על דלקת של גיד וגם חומרת המחושים -לפחות כפי שהיא נשמעת לאוזני הוירטואליות אינה מתאימה לדלקת גיד . כיןן שכך אין מנוס אלא לנסות מקצה שיפורים לאבחנה . עניין אורך. התורים אינו צריך להיות סיבה של. א תגיעי לבדיקת אורתופד בהקדם . כל מה שאת צריכה לעשות זה לנדנד קצת שהרי תור זה עניין גמיש ותמיד חלק מןהרשומי לא מגיעים במיחד עתה בתקופת החופשות.

08/08/2003 | 20:11 | מאת: עזרא סזר לוי-פיזיותרפיסט מומחה

שלום לך התאור הנ"ל אינו תואם דלקת בגיד. כאבים מהישבן לברך מתאימים יותר לבעיה בגב או בירך. בעיה בגב ובירך יכולים לגרום לכאב בברך בעוןצמות אותם את מתארת. נדרש מידע נוסף על מנת לעזור לך לאבחן את הבעיה ניתן לפנות אלי ב Email או בטלפון 058-306065 ואנסה לתת עצה בהצלחה עזרא סזר לוי פיזיותרפיסט מומחה

08/08/2003 | 20:25 | מאת: טינקרבל

תודה לשניכם על המענה. לגבי התורים - כל נדנודי הקשים, ואף נסיונותיה של הרופאה שלי לעזור לי הביאו לי תור לעוד שבועיים, דבר שכבר מביא אותי למחשבות על מיון - הייתי הולכת אם הייתי יודעת שזה יכול לעזור לי. האם זריקת קורטיזון יכולה לעזור לי גם אם זה לא דלקת בגיד? ומה עוד זה יכול להיות?

08/08/2003 | 23:54 | מאת: עזרא סזר לוי-פיזיותרפיסט מומחה

שלום לך על מנת לעזור באבחנה הוסיפי בבקשה פריטים ככל האפשר כגון : היכר הכאב מקום התפשטות הכאב. מה מחמיר את הכאב ומה מקל על הכאב. האם הכאב עמום, דוקר, שורף , נימול או אחר ככל שתוסיפי פרטים כך התשובה תהיה מפורטת יותר החלמה מהירה עזרא סזר לוי פיזיותרפיזט מומחה

אין שום טעם בזריקות קורטיזון . בדרך כלל כשמדברים על זריקותקורטיזון מתכוונים להזרקה של תרופה המכילה סטרואידים באופן מקומי מכוון היטב למקום בו יש דלקת. אצלך מקום זה עדיי צריך למצא אותו. אם את מדברת על עזרה ראשונה הרי תרופה פשוטה כמו אקמול הנלקחת במינון נכון ( 3. גרם ליום) יכולה לעזור בלי לגרום לנזק .הוא הדין בתרופה כמו ויוקס 25-50 מ"ג ליום.

מנהל פורום אורתופדיה