כאב נוראי...

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

12/06/2003 | 09:40 | מאת: ליאת

שלום לכולם בת 25, יש לי שאלה כבר מעל שנה יש לי בעייה בגב תחתון, כל כמה חודשים יש לי כאבים חזקים מאד מצד ימין לצד שמאל עד שנתפס לי הגב. ומספיק שאני מתכופפת לשנייה להרים משהו ואני נשארת שם על הריצפה מקומטת עם גב תפוס. בכל פעם אני הולכת לטיפול אצל הכירופרקט שלי שמותח את הגב ועושה מסאג'ים עד שמסתדר וכדרך אגב הוא סיפר לי שמה שיש לי זה "דיסקוס" אם הבנתי נכון בעייה של לחץ על החוליות ובנוסף דלקת בגידים. הוא נתן מרשם לקחת אנטיביוטיקה מרופא המשפחה שלי והשם זה "ויוקס" "vioxx" והשאלה שלי היא האם זה מה שיסדר סופית את בעיות הגב ? והאם יש תרופה אחרת כי שמעתי שהתרופה הזאת ממש חזקה לקיבה? בתודה ויום טוב ליאת.

לקריאה נוספת והעמקה

ויוקס אינה אנטיביוטיקה אלא תרופה נגד דלקת. מכל התרופותנגד דלקת זו הקלה ביותרלקיבה. לא זה לא יסדר לך סופית את בעיות הגב ובכלל אין דבר כזה לסדר סופית בעיות גב . יש בעיות שונות וסידורים שונים ולכל בעיה יש את סידורה.

13/06/2003 | 10:55 | מאת: חיה

גב זו בעיה שהינה "בכיה לדורות" בכל מקרה אל תתיאשי לכי לרופא אורטופד מומחה לעניני גב והא כבר יציע לך מספר אלטרנטיבות לטיפול. מומחים כמו פרופ פלומן מאסותא, ד"ר הנדל דוד משערי צדק, פרופ ניב מומחה לכאב בהצלחה

מנהל פורום אורתופדיה