מרפק

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

30/05/2003 | 19:45 | מאת: משה

נותחתי ב 22/4/03 לאחר ששברתי את ראש הרדיוס ,ואולנה במרפק שמאל. בוצע קיבוע ע"י בורג חלול ו muni plate עם 3 ברגים של coronoid pross . בוצע שחזור פתוח וקיבוע ע"י פלטה lc-dcp עם 2 ברגים קנצלוטים ו 6 ברגים קורטיקלים. בוצע שחזור פתוח של ראש הרדיוס וקיבוע ע"י 3 mini -screws. כעת יש הגבלה בטווחי כיפוף ויישור ובסיבוב היד סופינציה 0 מעלות פרונציה 0. אנימבצע פיזיוטרפיה ומשתמש במכשיר cps אשמח לקבל מידע לגבי אפשרות להורדת הקיבועים והברגים בעתיד וכיצד להשיג את סיבוב היד אודה לך על קבלת מידע לגבי מומחה לפגיעה מסוג זה בארץ או בחו"ל .

במידה שהברגים אינם בולטים יהיה זה לא נבון להוצאים מראש הרדיוס שכן יש בכךחבלה נוספת לתבניתעדיינה זאת אשר לאולנה ניתן להוציא את הפלטה לאחר שיושג איחוי סולידי -משהוא שלוקח כשנה. לעניין טווח התנועה אין דרך לנבא זאת שכן מספר הגורמים המשחקים כאן לא רק שהואגדול אלא גם חשיבותם היחסית לא ברורה. איני ממליץ על מומחים .

31/05/2003 | 22:36 | מאת: משה

תודהדר' אסא לב-אל כתב/ה: > > במידה שהברגים אינם בולטים יהיה זה לא נבון להוצאים מראש הרדיוס > שכן יש בכךחבלה נוספת לתבניתעדיינה זאת > אשר לאולנה ניתן להוציא את הפלטה לאחר שיושג איחוי סולידי -משהוא > שלוקח כשנה. > לעניין טווח התנועה אין דרך לנבא זאת שכן מספר הגורמים המשחקים > כאן לא רק שהואגדול אלא גם חשיבותם היחסית לא ברורה. > איני ממליץ על מומחים . > תודה רבה על תשובתך

מנהל פורום אורתופדיה