סנפינג הייפ

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

18/04/2003 | 09:57 | מאת: אלי

קודם כל שלום אתה בטוח לא זוכר אותי אבל אתה טיפלת בי בבית החולים ריבקה זיו כאשר נפצעתי בסנפינג הייפ בלבנון. אז ככה הפציעה היתה ב 95 מאז סבלתי בשקט מכאבים בירך לאחרונה החמירו הכאבים עד כדי הפרעות בשינה "ופריקה" של הירך מדי יום ואף החזרת הירך למקומה ע"י דפיקה עליה (בדרך כלל היא היתה חוזרת למקום), החלטתי לתבוע את משרד הביטחון וכך היה קיבלתי 5% נכות וזהו זה בלי שום פיצוי כספי בלי שום הטבות . אני מאד מאוכזב מהמדינה הרי שכל זה יכל להימנע אם לא היתי יוצא למארב בלבנון , אבל זה הפן האישי. הרבה רופאים שהתיעצתי איתם אמרו לי שהמיקרה שלי נופל בין הכיסאות בכל הנוגע למשרד הביטחון , ואני אומר יש לי בעיה ואני רוצה פיצוי אני קונה משכחי כאבים אני נמנע מפעילות גופני מחשש לתנועה לא נכונה אנילא יכול לעבוד עבודה פיזית יש לי מגבלות ביחסי המין . שאלתי אליך : 1) האם ניתן "לסדר " את הירך? 2) האם להמשיך ולהילחם במשרד הביטחון כי אני סובל וזה לא ניתפס אצלי החמישה אחוזים האלה מפני שהם לא מקנים לי שום דבר האם להגיע איתם לבית מישפט או לותר כי סנפינג הייפ היא תופעה שנופלת בין הכיסאות? חג שמח ותודה על ההיתיחסות

ראשית אניסבור שי שצורך לבחון את בעייתך מחדש ולאבחן מחדש שכן תסמונת של SNAPPING HIP יכולה להגרם גם מבעיות בתוך המפרק ואז יש לה משמעות הרבה יותר חמורה יתכן שמדובר בגוף חופשי במפרק בקרע של שולי המפרק וכו'. קביעת דרגת נכות נעשית לפי חוק. יש תקנות שקבע אותם המחוקק. כשהועדה הרפואית בודקת תובע ידיה קשורות לתקנות ואני מוכרח להגיד לך שכשמדובר ב"סנפינג היפ" רגיל 5% זה בהחלט לפנים משורת הדין ולא להיפך. אז יש שתיאפשרויות : או ש יש לך בעיה שעדיין לא עלו עליה ותפקיד האיבחון אינו תפקידה של הועדה אלא של הרופא המטפל בך. או שאתה סתם בכיין שרוצה לנצל את המדינה. לגבי אפשרות ראשונה אשמח לעזור לך.

19/04/2003 | 18:07 | מאת: אלי

שוב שלום ראשית אני אולי לא ציינתי אבל כל הבדיקות יצאו תקינות מיפוי, mri, u.s איך ניתן לאבחן מחדש את הבעיה שכן האורטופד אומר שאין מה לעשות ושאין מקום לניתוח. שנית אני ממש לא בכיין אבל אני כן רואה שהמדינה צריכה לפצות אותי על המגבלות שהפציעה גרמה לי , הכל טוב ויפה שנתנו לי 5 % אבל בלי הטבות , אז אני חוזר על שאלתי האם להלחם ולגשת לבית משפט?. תודה רבה לך.

26/02/2009 | 22:07 | מאת: ורד

שלום. בתי בת 13.5 סובלת מסנפינג מזה חודשיים. היא מאוד רזה. היא חשה לעיתים כאב כתוצאה מהחלקת הגיד. האם יש מה לעשות כדי למנוע את התופעה חוץ מפעולה חודרנית?

מנהל פורום אורתופדיה