כאב ברך

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

26/03/2003 | 23:00 | מאת: יצחק

אני כבר 6 חודשים סובל מכאבים, אני בקושי הולך בהתחלה אמר לי הרופא שיש לי סכרת. [אחרי בדיקה אין לי] אחר כך אמר שאני צריך בדיקת זרמים חשמלים ברגל .[אחרי הבדיקה זרימת חשמל ברגל תקינה]. כאשר חזרתי אליו הוא אמר שאני צריך לעשות ניתוח להחלפת פיקה בברך על מנת שהכאבים יעברו. אני כבר מבולבל' ולא יודע למי לפנות ואיזה טיפול לעשות אל מנת שאוכל לדרוך על הרגל. אם תוכל לענות לי או להפנות אותי לכל מומחה שמיתמחה במיקרים כאלו. [אני אחרי ניתןח מעקפים,וניתוח ניקוי סחוס בברך אחרי מכה חזקה שקיבלתי] בתודה מראש על עזרתך.

גם אני מבולבל. כך למשל לא ציינת היכן בדיוק אתה חש כאב. מהם המצבים בהם כואב יותר מתי כואב פחות. האם הכאב קשור לתנוחה מסויית האם יש מחושים נוספים. האם יש מחלות נוספות האם אתה לוקח תרופות. בן כמה אתה. האם אתה מעשן?.

28/03/2003 | 17:03 | מאת: יצחק

דר' אסא לב-אל כתב/ה: > > גם אני מבולבל. כך למשל לא ציינת היכן בדיוק אתה חש כאב. מהם > המצבים בהם כואב יותר מתי כואב פחות. האם הכאב קשור לתנוחה מסויית > האם יש מחושים נוספים. האם יש מחלות נוספות האם אתה לוקח תרופות. > בן כמה אתה. האם אתה מעשן?. שלום דר אסא. בהמשך לשיחתנו אני בן 63 ,הכאבים קיימים לכל אורך הרגל מהירך עד אצבעות. הרגל כל הזמן כואבת לי, אני לוקח כדורים נגד כאבים לרגל, בשבוע האחרון מתחילם להיות לי כאבים בנוסף ברגל ימין, אני עברתי ניתוח מעקפים ולוקח את התרופות האלו simovil 10mg, diovan. glucophage retard, tribemin micropirin monocord varen , ,לפני שנתיים עברתי ניתוח אוקטופסיה לניקוי שברי סחוס בברך בשתי הרגלים אני לא מעשן כבר 3 שנים מנסה לעשות היתעמלות ברגליים אבל כואב לי נורא אם תוכל להפנות אותי למומחה שמטפל בבעיות כאלו השמח לקבל את הצעתך בתודה מיצחק

מנהל פורום אורתופדיה