קליקים ורעשים חזקים מהאגן

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

09/03/2003 | 02:47 | מאת: בן 38

שלום לד"ר ולכולם! מזה מספר חודשים אני שומע קליקים ורעשים ממש חזקים מהאגן. הקליקים רק ברגל ימין,ברגל שמאל הכל תקין. לא כואב ולא מפריע בכלום. בהליכה אין קליקים אבל שאני שוכב על הגב ועושה תנועות לצדדים ,מתחילה ה"תיזמורת". לאחרונה התחלתי להתאמן בצורה ממש רצינית, שחייה וחדר כושר, ויש בי חשש ,שפעילות גופנית מאומצת תיגרום להחמרת המצב ויופיעו כאבים וכו'. הלכתי לאורטופד אבל הוא ממש זילזל בתלונה שלי,ואמר לי שיש לי אוויר כלוא במפרקים וזה יוצר את הרעש. נראה לי שהוא טועה באבחנה שלו,איזה בדיקה יכולה לאבחן מה הבעיה? ובכלל מה כדאי לעשות ,ולמי לפנות כדי להיות רגוע.

לקריאה נוספת והעמקה

קיימת תופעה הנקראית SNAPPING HIP והכוונה למעיןנקישה המתקבלתשעה שהרצועה האיליוטיביאלית עוברת מעל לטרוכנטר הגדול. זוהסיבה היחידה שאני מכיר לקרקושים באזור האגן בעת תנועה . אםזאת בעיית ךהיא אינה מהווה סיכון בריאותי אךאם אינך מסוגל לחיות עמה יש לכך פתרון בניתוח.

10/03/2003 | 00:05 | מאת: בן 38

ראשית תודה על התשובה. היום הלכתי שוב לאורטופד והוא שלח אותי לעשות צילום רנטגן. הוא בדק את הצילום ואמר שהוא לא רואה שום שינויים באגן. ואמר שלי שאני יכול לעשות כל פעילות גופנית שאני רוצה ,ושאין לי כלום. אז בריאות טובה לכולם,ותודה.

מנהל פורום אורתופדיה