שבר בעצם הזנב

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

03/03/2003 | 21:08 | מאת: סיגלית

לדר לב אל אסא שלום, לפני 5 שבועות התיישבתי בטעות בקצה הספה(מעץ)כנראה בחוזקה וקיבלתי מכה חזקה בעצם הזנב,במיפו עצמות אובחן שבר בעצם הזנב. מאז אני בחופשת מחלה, הרופא אסר עלי לשבת(מותר רק על גלגל)ואמר שרק אחרי 6 שבועות עושים צילום רנגטן ואם הכל בסדר נתחיל פיזיותרפיה. לשאלותי:האם יתכן שיגרם שבר ממכה כל כך שטותית או שאני צריכה לעשות בדיקות של צפיפות העצם(במשפחתי יש היסטוריה של בריחת סידן ושסירת עצמות בקרב הנשים אבל בגילאים מבוגרים). מה אורך הריפוי של שבר בעצם הזנב,אני בשבוע ה-5 ומדי פעם שאני מנסה לשבת על הגלגל יש לי כאבים ואני יכולה לשבת למס' דקות בלבד. אני מאד מיואשת,אשמח לשמוע עצה, קראתי קצת בפורום על עצם הזנב ורק מדלקות ומכות הבנתי שהכאבים הם לאורך זמן אז מה לגבי שבר??????. מתי אוכל לחזור לחיים הרגילים ולא להרגיש מוגבלת? תודה מראש סיגלית

לקריאה נוספת והעמקה

לצערי לא אוכל להיות איש בשורה. הכאב בעצם העצב ( כן עצם העצה ולא הזנב ) יכול שימשך זמן רב . אם תרגישי טוב ממש בנקוף שלשה חדשים תוכלי לראות עצמך ברת מזל.

05/03/2003 | 22:20 | מאת: סיגלית

תודה על התשובה אבל מאחר והיאוש כה גדול, אשמח לדעת כמה זמן לוקח לשבר להתאחות ובקיצור מתי אוכל לשבת ולחזור לחיים נורמלים. (לא עד מתי יחלוף הכאב). בנוסף מה היית מיעץ לעשות לאחר התאחות השבר חוץ מפזיותרפיה, המליצו לי על דיקור סיני,כירופרקטיקה ועוד ועוד, מה דעתך?

מנהל פורום אורתופדיה