פרקי ברכיים

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

15/02/2003 | 08:57 | מאת: גיא

שלום רב. תוצאות הסי.טי שקיבלתי אתמול כדלקמן: בברך ימין:1. באזור הפמור הדיסקלי מודגם אזור של אירגולריות של הקורטקס עם סקלרוזציה אינטרא-מדולרית בולטת בסמוך. 2. מודגמת תגובה פריאוסטלית מעטה בלבד קרוב לוודאי periosteal juxtacortical desmoid 3. בראש בפיבולה מודגמים מספר קווי שבר עם תפיחות הרקמות הרכות מסביב. ברצוני לציין כי אני חש כאבים עזים בברך ימין ,אני לא יכול ליישר או לקפל את הברך,והייתי שמח ותוכל" לתרגם" לי את שלושת הסעיפים לשפה פשוטה יותר ,כמו כן מהם דרכי הטיפול המקובלות???האם אצטרך ניתוח ?? בברכה ותודה מראש גיא .

הרי לך דוגמא איך לא לאבחן ולטפל . אי אפשר לגשת לבעיה כשלך בלי הרקע הקליני כלומר תולדות המחלה וממצאי הבדיקה הגופנית ורק בהמשך בדיקות עזר. בדיקת הט.מ שאתה מביא היא חסרת משמעות אם אינה מתחברת ללתלונות וממצאי הבדיקה.

16/02/2003 | 08:27 | מאת: גיא

עד כה לא סבלתי מכלום,אך לפני כחודש עברתי תאונת דרכים עם אופנוע בה נכנסתי עם רגל ימין בדופן הרכב הפוגע. אני לא יכול להזיז, לישר או לכופף את הרגל בגלל כאבים עזים בברך ,לכן שלחו אותי לצילומי סי.טי בכדי לאבחן את הבעיה. הממצאים במייל הקודם. אודה לחוות דעתך מהם דרכי הטיפול והאפשרויות העומדות לפני ?? אודה ותתרגם לי את הממצאים למונחים פשוטים יותר. בברכה,גיאדר' אסא לב-אל כתב/ה: > > הרי לך דוגמא איך לא לאבחן ולטפל . אי אפשר לגשת לבעיה כשלך בלי > הרקע הקליני כלומר תולדות המחלה וממצאי הבדיקה הגופנית ורק בהמשך > בדיקות עזר. > בדיקת הט.מ שאתה מביא היא חסרת משמעות אם אינה מתחברת ללתלונות > וממצאי הבדיקה. >

מנהל פורום אורתופדיה