שבר במרפק סופרראקנדילארי
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני חצי שנה שברתי את מרפק שמאל שבר סופרראקנדילארי עברתי ניתוח של שחזור פתוח וקיבוע פנימי של השבר ע"י שני kw ושני ברגים לפני שלושה חודשים עברתי הוצאת ברגים מדסטל הומרוס שמאל ומניפולציה של מרפק שמאל עכשיו הטווחי הישור שלי הם 25 מעלות מה אני עושה? שטווח המעלות של המרפק יחזור להיות כרגיל או 5 מעלות או עשר תודה ויום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
צרחך לבדוק שאין מחסום מכני לישור. אם אין' ניתן להשתמש בחגורת מרפק דינמית ׁ(DYNAMIC ELBOW EXTENSION ORTHOSIS)