ציסטה בייקר שהתפוצצה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, מזה כ5 ימים יש לי כאבים מאחורי הברך ובחלק האחורי העליון של השוק. אני לא יכולה ליישר את הרגל והולכת בצליעה. אתמול הכאבים התגברו והתחילו לי זרמים חמים באצבעות של אותה הרגל. הגעתי למיון והרופא איבחן שמדובר בציסטה שהתפוצצה והמליץ על מנוחה. השאלה- כמה זמן עד שהכאב יחלוף ואני אחזור ללכת כרגיל?אני שבוע צולעת. אני בת 35 ללא בעיות בברכיים. הולכת המון ברגל. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הנוזל של הציסטה נספג תוך 4-6 שבועות. בימים הראשונים אפשר להעזר בהרמת הרגל וקרור מקומי בקרח( שבבי קרח עטופים 20 דקות כל 4 שעות). תרופות נגד דלקת / כאב .