מכה באצבע שמחמירה ומתנפחת
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום שלישי האחרון הבת שלי בת 11 סגרה על עצמה את דלת המכונית על האגודל ביד ימין. מיד נעשה לה שטף דם על הציפורן שבהמשך התחיל להתפשט. באותו היום כבר לקחנו אותה לאורטופד ונעשה צילום כדי לשלול שבר. האורטופד אמר שאין כלום. הבת שלי סובלת מכאבים חזקים מאוד לוקחת אופטלגין טיפות להרגיע את הכאב והמצב של האצבע רק מחמיר. היא נפוחה מאוד והכאב גובר. האם זה נורמלי למכה כזו? והאם יש צורך בבדיקה נוספת של אורטופד?
לקריאה נוספת והעמקה
זה שכיח. הטיפול הוא ניקוז של הדם מתחת לציפורן על ידי חירור ksudnt: https://www.youtube.com/watch?v=OwbQQnf5mHQ