דלקת גידים

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

28/12/2002 | 15:21 | מאת: שולה

שלום דוקטור אני סובלת מדלקת גידים בידיים מזה שנה. ברצוני לדעת האם זה מסוכן, כיצד זה משפיע על תפקוד הידיים וכיצד המחלה תבוא לידי ביטוי בעתיד? האם אני אוכל לתפקד כרגיל בעתיד? בנוסף, עשיתי בדיקת EMG וגילו שתפוס לי עצב ואין זרימת דם בכף היד. האם כדי לעשות ניתוח והאם הוא בכלל עוזר, ואם לא לעשות ניתוח אז כיצד ניתן לטפל בזה? מה אתה ממליץ לעשות? מצפה לתשובה. בתודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

מכיון שיש מספר צורות של דלקת גידים בכפות הידיים קשה לאנות בהכללה . עם זאת בהכללה אומר כידלקת גידים אינה מסוכנת לחיים אךהיא מטרד תפקודי ניכר. הביטוי העיקרי שלה הוא כאב ולגבי גיד סוג מסויים שלגידים היא מלווה בקושי בהנעת האצבעות. אשר לתפישת העצב שוב עולה השאלה על איזה עצב מדובר והיכן ה"תפישה" ושוב באופן כללי ניתוח הוא הטיפול היותר יעיל בבעיה אם היא נמשכת זמן רב.

29/12/2002 | 12:42 | מאת: רג'ינה

שאלה באותו נושא רק עבור הרגליים יש לי דלקת בגידים שלוש שנים. בבדיקות מיפוי קרסוליים הכל תקין. בהליכה/או עמידה ממושכת הרגליים מתנפחות בקרסוליים וכאבים יש אפשרות לתפקד אך שוב אי אפשר להתעלם . הרופא החחליט לאחר צילומים ובדיקה לרכוש מדרסים לנעליים וזה הכל. האם זה נורמלי אני בת 30 משקל 60 לגובה 62 וקרסוליים נפוחות בגיל כל כך צעיר ללא לידות. מה לעשות?

מנהל פורום אורתופדיה