איזה יאוש

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

25/12/2002 | 00:48 | מאת: טלי

לדר' אסא שלום רב, אני סובלת מדלקת חוזרת ונשנית באזור העורף שמקרינה ליד, עד כדי אובדן תיפקודה. בבדיקת מ.ר.י צווארית שעשיתי, נכתב שיש ניוונים קלים במפרקים ובפאסטות וכן בלוטת לימפה בינונית דו-צדדית בתחנה 2. אשמח אם תוכל בבקשה להסביר לי מה המשמעות. עוד דבר, האם יתכן שמכונת כביסה +מזגן המופעלים כמעט כל לילה מדירה שכנה הצמודה לחדר השינה, גורמים כל פעם להתכווצות מחודשת של שרירי הצוואר על החוליות ומעכבים את הריפוי (עברתי כבר 12 טיפולי פיזיותרפיה)?

ראשית אני מתרשם, אלא אם כן זוסתם צורת דיבור, שבעייתך העיקרית כרגע היא היאוש ולא הכאב. ולכן טפלי בו קודם כל, זו אינה תגובה נורמלית. אשר לכאב הצואר הקורן ליד אין לממצאיהמ.ר.י משמעות אלא בהקשר לממצאים בבדיקת רופא. אשר לממצאים עצמם שינויים נווניים קלים במפרקים ( הפסטות הן חלק מןהמפרקים ) אינם אלא ממצא נורמלי ולא כזה שצריך להתרשם ממנו. עניין הבלוטת לא ברור לי ולא ברור לי איזה מ.ר.י עשו לך( לבדיקת איזהחלק בגוף?)

25/12/2002 | 15:35 | מאת: טלי

לדר' אסא שלום, התור לרופא הוא רק בעוד שבועיים וחצי... הבדיקה: מ.ר.י לעמוד שדרה צווארי - מפורמן מגנום עד D7 כולל. בסוף נכתב: ללא בקע דיסק או לחץ משמעותי על השק. בלוטת לימפה בינונית בתחנה 2 דו צדדית. האם זה פשוט מעיד על קיומה של דלקת ? קראתי באחד מהסבריך בדפים הקודמים, כי כאשר נוזל יוצא מהדיסק הוא יכול לגרום לדלקת קשה ורק בהמשך משתנה מבנה הדיסק לבלט או פריצה. האם יתכן שאני פשוט נמצאת בשלב הראשון של מחלת דיסק?

מנהל פורום אורתופדיה