כאבים חזקים באמצע הזרוע ובכתף

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

12/11/2002 | 21:36 | מאת: תמי

לפני למעלה משנתיים, כנראה בעקבות מאמץ חד קצר, החלו כאבים באמצע זרוע ימין. הכאבים הופיעו רק בתנועות מסוימות מעטות ונאמר לי כי זו כנראה פגיעה בשריר שהחלמתה אורכת זמן רב. מאחר ואני שמאלית, לא היתה הפרעה גדולה ביומיום. לאחר כשנה וחצי החלו להופיע כאבים חזקים בזרוע ללא קשר לפעולה ו/או תנועה כלשהי, ואלה התפתחו גם לכאבים בכתף הימנית (גם מלפנים וגם מאחור). כיום אני מוגבלת כמעט בכל תנועה של יד ימין, כאשר היד כפופה. עלי לציין כי כאשר יד שמאל "מובילה" את יד ימין וחוסכת את המאמץ העצמי - הכאבים פחותים בהרבה.

לקריאה נוספת והעמקה

ראשית נסחי את שאלתך . שנית למה את מתכוונת שאת אומרת יד ( בשביל יד ראשיתה בכתף המשכה זה זרוע ומרפק, אחר כך אמה ,מפרק כף יד שרש כף יד וכף יד.) . ושלישית מהי יד כפופה - מרפק? מפרק כף יד ?מפרקי האצבעות ?

26/11/2002 | 08:27 | מאת: מרינה

לתמי שלום. במקרה נתקלתי במכתב שלך. אני כבר סובלת שנה מכאבים "דומים" בכתף, בזרוע ובצד הגב העליון. גם אצלי בהדרגה מצב היד הולך ומחמיר ובמקרה גם אני שמאלית. כבר שאלתי כמה רופאים, כבר ניסיתי זריקה של סטרואידים (שלא עזרה בכלל), כבר קבלתי משככי כאבים מהחזקים ביותר. נראה שלרפואה אין ממש תשובות לעניין, נאמר לי שזה יעבר לבד והזמן הממוצע הוא 30 חודש!. כולם אומרים לעשות הרבה פיזיותרפיה, בינתיים גם זה לא עוזר. בקיצור , עד כמה שזה מדהים, במאה ה 21 אנחנו צריכים לסבול מכאבים נון-סטופ. אני מתכוונת לנסות טיפול בשיטות אלטרנטיביות. מה יש כבר להפסיד? נוסף לזה אומרים שמסג'ים רפואיים מיוחדים עשויים לעזור. אני מחפשת מישהו מומחה לעניין. תהיי בריאה, מרינה.

21/01/2015 | 01:02 | מאת: איה

כאבים בזרוע בצד הפמימי של המרפק...למה זה? כאבים ממש חזרקים

מנהל פורום אורתופדיה