כף רגל

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

09/11/2002 | 16:18 | מאת: כרמלה

מזה 8 חודשים כאבים בכף הרגל ובגב הרגל, צילומים לא הראו מאום. אבקש התיחסות לנ"ל. אציין כי הייתי אצל אורתופד ומומחה לכף הרגל והתשובה לא ידועה.

לקריאה נוספת והעמקה

אינני מבין מה כוונתך במילם "התיחסות לנ"ל". ההתייחסות היחידה שאני יכול להמציא היא שאני משתתף בצערך ומקווה שתמצאי מזור במהרה למכאובייך. אם את רוצה מענה לשאלה אנא התאמציקצת ונסחי את השאלה. נ.ב איני מבין איך זה שהיית אצל אותרופד מומחה לכף רגל ולא קבלת ממנו הסבר .

10/11/2002 | 13:54 | מאת: כרמלה

דר' אסא לב-אל כתב/ה: > > אינני מבין מה כוונתך במילם "התיחסות לנ"ל". ההתייחסות היחידה > שאני יכול להמציא היא שאני משתתף בצערך ומקווה שתמצאי מזור במהרה > למכאובייך. אם את רוצה מענה לשאלה אנא התאמציקצת ונסחי את השאלה. > נ.ב איני מבין איך זה שהיית אצל אותרופד מומחה לכף רגל ולא קבלת > ממנו הסבר . דר' שלום. אשתדל להתנסח בצורה בהירה, הצילומים לא העלו דבר לכן לא היתה התיחסות מצד הרופאים. אינני יכולה לעמוד על כף רגלי הימנית משום ש-יש לי כאבים בקרסול ובצידי כף הרגל בצד ימין, כמו כן האורתופד טען שאני זקוקה למדרסים כיוון שיש לי קשתות ברגליים, הלכתי עם מדרסים אך ללא הועיל. כאבי בלתי נסבלים אודה להתיחסותך בשנית.

מנהל פורום אורתופדיה