עמוד שידרה

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

03/11/2002 | 11:48 | מאת: מוטיק

בצילום עמוד שידרה גבי קידמי+צדדי אובחן עקמת גבית קלה בצורת "S" . שינויים ניוונים קלים עם אוסטיאופיטים. גובה החוליות והמרווחים בינחוליתיים שמורים. היתי מעונין לשמועה את חוות דעתך לגביי המימצאיםת ואך צריך לטפל. יש לי תור לרופא לעוד 3 חודשים זה הכי קרוב שיכולתי לסדר, כמה חשוב להזדרז עם המצב.

לקריאה נוספת והעמקה

לא ברור לי במי צריך לטפל האם בצילום הרנטגן או בך. מכל מקום הממצאים שציינת יכולים להיות בעלי חשיבות ויכול להיות שאין הם אלא חותמות של הזמן . מתן המשמעות לממצאי תלוי בסיפור המחלה והממצאים בבדיקה גופנית. אם אתה צריך לחכות 3 חדשים לאורתופד החליף קופה

08/11/2002 | 18:49 | מאת: מוטיק

לדר' אסא מצטער שלא סיפרתי את רקע הבעיה שתרמם הצילום. הגעתי לרופא המשפחה עם בעית כאבים בחזה וצלעות מקדימה ומאחור וכאבים בתמקדים בצד ימין ( יום שישי 1/11 ) ,ההבחנה של הרופא כאבי שרירים,הטיפול מוקסיפן. ונשלחתי לצילום גב שאת תוצאותיו כתבתי במיכתב קודם. ביום ראשון 3/11 חזרתי לרופא עם החמרה בכאבים והוא אמליץ ללכת לאורתופד בדחיפות ביום שני פניתי לאורתופד במיסגרת רפואה דחופה ,והבחנתו היא דלקת בין חוליות עמוד השידרה הטיפול שקיבלתי אתופן פעמים ביום למשך שבועים. נכון למועד זה ( 8/11) עדיין אני סובל מכאבים ואני לא יודע מה לעשות.

מנהל פורום אורתופדיה