מחלת הנשיקה וגיוס לצבא

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה

30/12/2013 | 09:50 | מאת: יעל

שלום, אני שבוע לפני גיוס. ובמשך כ3 שבועות אני חולה במחלת הנשיקה. שבועיים היה לי חום ותחושה כללית לא כל כך טובה. והשבוע הזה כבר אין חום ותחושה כללית טובה. הנגיף שגרם למחלת הנשיקה הוא הCMV. אני מאוד מתלבטת מה לעשות כי כבר אין לי חום והתחושה הכללית שלי מאוד טובה. כן כדאי להתגייס ? כדאי לדחות את הגיוס ? ואם אני דוחה את הגיוס אז עוד כמה זמן אבריא לגמרי ואוכל כן להתגייס ?

לקריאה נוספת והעמקה
31/12/2013 | 14:05 | מאת: ענת

אם תזדרזי ותקבלי טיפול למשך 4 ימים באקטימור הוא התכשיר היחיד בעולם שמחסל את מחלת הנשיקה באופן מדהים. תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה תגיעי לאתר של המטפל שפיתח אותו . רוצי מייד. ענת

שלום, תלוי - מה את הולכת לעשות בחודש הראשון לשירות? טירונות עם פעילות גופנית קשה? קורס ? סה"כ את מתארת שאת מרגישה טוב ופרט לפעילות גופנית מאד קשה (שאולי תוכלי לקבל הקלות לגביה) , לא צפויה בעיה מיוחדת. לבריאות,

מנהל פורום רפואת משפחה