מחלת הנשיקה וגיוס לצבא
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני שבוע לפני גיוס. ובמשך כ3 שבועות אני חולה במחלת הנשיקה. שבועיים היה לי חום ותחושה כללית לא כל כך טובה. והשבוע הזה כבר אין חום ותחושה כללית טובה. הנגיף שגרם למחלת הנשיקה הוא הCMV. אני מאוד מתלבטת מה לעשות כי כבר אין לי חום והתחושה הכללית שלי מאוד טובה. כן כדאי להתגייס ? כדאי לדחות את הגיוס ? ואם אני דוחה את הגיוס אז עוד כמה זמן אבריא לגמרי ואוכל כן להתגייס ?
אם תזדרזי ותקבלי טיפול למשך 4 ימים באקטימור הוא התכשיר היחיד בעולם שמחסל את מחלת הנשיקה באופן מדהים. תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה תגיעי לאתר של המטפל שפיתח אותו . רוצי מייד. ענת
שלום, תלוי - מה את הולכת לעשות בחודש הראשון לשירות? טירונות עם פעילות גופנית קשה? קורס ? סה"כ את מתארת שאת מרגישה טוב ופרט לפעילות גופנית מאד קשה (שאולי תוכלי לקבל הקלות לגביה) , לא צפויה בעיה מיוחדת. לבריאות,