CPK וסטטינים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר, אני בן 29, בריא, רזה מאוד, עם כולסטרול גבוה (משפחתי) מאז הילדות. לא מאוד גבוה, אבל מעל לנורמה. הייתי לוקח סטטור במינון הכי נמוך כל יום, עברתי לאטורבסטטין (בלי סיבה מיוחדת). הייתה לי בדיקת דם לפני חודשיים עם CPK קצת גבוה (217). חזרתי על הבדיקה ויצא תקין. לאחרונה אני מרגיש מחושים קלים בלב.. טיפ טיפה כואב לי שם. יכול להיות שזה קשור לתרופה? צריך לבדוק שוב CPK? אם כן, איך ומתי לבדוק? הפסקתי את התרופה בינתיים. תודה רבה!
שלום, עלייה קלה בCPK תתכן בזמן טיפול בסטטין. אין קשר לכאב בחזה- אבל כדאי לבדוק מהי סיבתו. לא ברור לי מדוע הפסקת טיפול: האם זה שפר משהו? לבריאות