בתולין ודם שלא מפסיק לרדת

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה

28/12/2013 | 11:14 | מאת: ורדית-דחוף!!!!

שלום אני בת 27 לא מקיימת יחסי מין החבר הקבוע שלי לא החדיר איברו ולא הוריד את הבגדים, כן נגענו אחד לשני באיברים בעדינות וברוגע, ולא יותר מדקה דקה וחצי, לא הורדנו את הבגדים. יש לי 3 שאלות מאוד דחופות וחשובות. 1- אם איבר לא חודר, ונגע באצבעו לא עמוק לא רק על הגלגל חיצונית, כדי לעשות עונג, האים דם שיורד יכול להיות קריעת בתולין? 2-האים קריעת בתולין זה מצב רגעי של טיפה דם או שזה ממש כמו מחזור חודשי משך שבוע דם? 3-למה דואגת?אתמול קבלתי מחזור אחרי שלפני שבועיים היה לי מחזור. הווסת שלי סדיר והוא מגיע כל חודש בזמן. נורא נורא נבהלתי. האים נגיעה של אוננות של החבר שלי בי באופן עדין וללא החדרה פנימה של איבר- יכולה לגרום לכזה דבר או שזה סתם הקדמה של מחזור? ממה יכול להקדים מחזור- לראשונה בחיי?מתח?אולי דאגות? מבקשת תשובה לכל שאלותיי מודה מאוד מאוד ורדית.

שלום, נראה לי שאת פשוט דואגת מדי. דמם מקריעה של קרום בתולין יכול להיות מינימלי. אם הדמם נמשך ומדאיג אותך- כדאי לבדוק. לבריאות.

28/12/2013 | 17:28 | מאת: ורדית

שלום שאלותיי העיקריות לא נענו, אולי לא הסברתי טוב רציתי לשאול- 1-האים יתכן ששבועים אחרי מחזור יגיע עוד מחזור, 2-האים קריעת בתולין זה דמם של מספר דקות וזהו או של שלושה ימים יתכן גם? 3- אם החבר רק נגע לי באיבר אבל לא נכנס אלא נגע חיצונית ממש....ולא הכאיב גם...ולא ירד לי גם כשהוא נגע...האים יש סכנה והאים יתכן מזה 4-הריון חלילה לא יתכן אם יש דם ויש מחזור נכון? המון המון תודה!

מנהל פורום רפואת משפחה