זיהום כתוצאה מסטפילוקוקוס אאורוס
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לבת שלי ישנו 2 פצעים בישבן שהופיעו נ כבר 3 פעמים. בפעם הראשונה לא התייחסנו . פעם שניה הגענו למיון וניקזו לה עם אוגמנטין במשך שבוע . אתמול הפצע הופיע שוב . האים יש סיבה לחזרה.? ברצוני לציין שכשהפצעים מופיעם הבת שלי חלשה . מה עלי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
זו צרה מוכרת פצעי ישבן ולכל אחד יש את הנסיון שלו. במקום אנטיביוטיקה כבדה כמו אוגמנטין מומלץ לך טיפול מסוג אחר מאד מאד יעיל. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור. זה האתר .
שלום, מיכל אני לא יודעת מה גיל הילדה- בריאה בד"כ ? אם אין שיפור עם תכשיר מקומי (בקטרובן) , כדאי לבדוק יותר לעומק. לבריאות.