זיהום כתוצאה מסטפילוקוקוס אאורוס

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה

25/12/2013 | 22:19 | מאת: מיכל

שלום. לבת שלי ישנו 2 פצעים בישבן שהופיעו נ כבר 3 פעמים. בפעם הראשונה לא התייחסנו . פעם שניה הגענו למיון וניקזו לה עם אוגמנטין במשך שבוע . אתמול הפצע הופיע שוב . האים יש סיבה לחזרה.? ברצוני לציין שכשהפצעים מופיעם הבת שלי חלשה . מה עלי לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
26/12/2013 | 05:44 | מאת: טל

זו צרה מוכרת פצעי ישבן ולכל אחד יש את הנסיון שלו. במקום אנטיביוטיקה כבדה כמו אוגמנטין מומלץ לך טיפול מסוג אחר מאד מאד יעיל. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור. זה האתר .

שלום, מיכל אני לא יודעת מה גיל הילדה- בריאה בד"כ ? אם אין שיפור עם תכשיר מקומי (בקטרובן) , כדאי לבדוק יותר לעומק. לבריאות.

מנהל פורום רפואת משפחה