ל.ד-מודאגת
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 51 לפני כשנה (פברואר 20129 ביצעתי הולטר עקב חשש מעליה בל.ד והתוצאות היו תקינות (לחץ דם סיסטלי נא בין 85-120 ודיסטולי בין 50/80. מדדתי מספר פעמים במהלך השנה את ל.ד במכשיר ביתי והתוצאות היו דומות. היום במדידה מקרית במכשיר ביתי לאורך כשעתיים ל.ד היה גבוה: 150/90 168/100 159/94 150/92 165/97 149/95 175/111 176/115 יש לציין כי לאחרונה עליתי מעט במשקל. בנוסף לפני כ-36 שעות תרמתי טסיות. האם הדבר קשור לתרומת הטסיות? תודה
שלום, בהחלט תתכן עלייה זמנית בעקבות הטיפול שעברת. אם זה ממשיך- כדאי לחזור על ההולטר. לבריאות.