סימני עור - תינוק
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום, שמתי לב כי לבני בן החודש וחצי יש מידי פעם סימנים אדומים על העור. זה נראה כמו פסיפס של נקודות אדומות בצורה רנדומאלית. רציתי לשאול מה פשר התופעה? האם זה קשור לחום גוף התינוק? איך יודעים שלא קר לו? אנו מלבישים אותו עם בגד גוף קצר בתקופה זו.האם ישנה המלצה ללבוש אחר בתקופה זו של הקיץ? אשמח להתיחסותך, תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הדרך הטובה לקבל ייעוץ על ממצאים בעור היא לצלם אותם עם מצלמה דיגיטלית באיכות טובה ולהראות לרופא המטפל או לשלוח בקובץ שיתוף לצפיה מרחוק. אם המזגן בבית מכוון על 24 מעלות, אין סיבה שיהיה לו קר.