ציטקובקטר קוסרי מה זה??!
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה החיידק הזה?איך הוא מגיע?הוא מסוכן?אנטיביוטיקה תחסל אותו?מפחדת שהוא יחזור לי.וכתוב שהוא נדיר ממה נדבקים בכלל??
1.מידע לשירותך ראי ב: http://en.wikipedia.org/wiki/Citrobacter_koseri 2. כמו יתר החיידקים שעושים דלקת בשלפוחית השתן- מגיע מהצואה ומפי הטבעת. חיידק נורמלי של המעי. 3. מסוכן לילודים, לא לנשים בוגרות בגילן בריאות. 4. אנטיביוטיקה מתאימה תחסל אותו אם יש צורך לתת טיפול. 5. איני מבין מה את רוצה שאני אגיב על זה שאומרים שהוא נדיר. 6. כמו שאר החיידקים בדלקת בשתן- ניגוב לא נכון, בזמן חיכוך ביחסי מין או אוננות, הגיינה לא מספקת.
זה בסדר ואנטיביוטיקה של ציפרופלקסצין תחסל אותו?