שאלה בקשר לבדיקות מעבדה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חולשה מיום שישי. ברקע אנמיה. מחזור מסיבי פעם שנייה מזה 3 שבועות. להלן התוצאות מיום שישי ומהיום: (לאחר ההמוגלובים הנמוך בשישי לקחתי 200-250 מ"ג ברזל ביום בכדורים ובנוזל) התוצאה השמאלית מיום שישי (האחרון) והימנית מהיום: wbc 6.9 7.3 lymph# 1.3 1.4 mid# 0.7 0.7 gran# 4.9 5.2 lymph% 19.3 19.3 miD% 9.8 9.0 gran% 70.9 71.7 rbc 3.71 3.80 hgb 10.6 11.4 hct 33.6 33.6 mcv 90.5 88.3 mch 28.6 30 mchc 31.6 34 rdw cv 14.9 14.8 rdw sd 46 52.5 plt 389 533 mpv 8.4 9.9 pdw 15.3 16.6 pct 0.327 0.528 p-Lcc 90 181 p-lcr 23.1 33.9 מוטרדת מה- PLT, PCT, P-LCC תודה.
אין לי מה לומר פרט לזה שאני לא מוטרד ממשחק של מספרים שאיני יודע מה משמעותם הקלינית כלל מעקב קליני הרבה יותר חשוב ממספרים אלו גשי לרופא שלך אם תרצי להבין חשיבות ספירת הדם בקורלציה למצבך