בדיקות דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם ! לאחרונה מזה כחודשיים אני מרגיש עייף , תשוש , אין כוח לעשות כמעט כלום , ירידה בחשק המיני החלטתי לעשות בדיקות דם וקיבלתי תוצאות , ישנם 3 פרמטרים שיצאו מעל הנורמאל ואשמח לשמוע מה האפשרויות ומה הדוקטור חושב ! urea - 47 ( המקסימום נורמל זה 43 ) CREATININE - 1.26 ( הנורמל מקסימום 1.20) GOT (AST) - 38 ( המקסימום נורמל הוא 35 ) שלושת אלה יצאו גבוהים מהרגיל , לציין כי אני מתאמן וצורך הרבה חלבון והאם זה מעיד על משהו מסויים ומה ההמלצות , תודה רבה לעוזרים !
1. ייתכן ואתה באימון יתר ולכן תשוש. 2. אכילה לא מבוקרת, במיוחד חלבון, יכולה ליצור עומס יתר על הכליות ויכולה להיות אחראית לעיליתת אוריאה וקריאטנין- תוצרי פירוק חלבונים. 3. גש לרופא המטפל, כי ברשת אפשר להעלות השערות, אבל לא לבדוק אותך ולעקוב אחריך.