התקררות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת בימים האחרונים מהתקררות שכוללת שיעול חריף וטורדני עם ליחה, כאבי גרון ושקדים נפוחים חולשה ומידי פעם צמרמורות. הרבה פעמים אני מרגישה שאני חמה אבל החום לא עלה מעל 37.7 מהרופאה קיבלתי קולדקס (שניראה לי שלא משפיע) מווקס ורפאתריצין עם בנזוקאין שגם כן לא עוזר. אני לא מרגישה שיפור כבר כמה ימים ובנוסף אני נמצאת כרגע במחזור. יכול להיות שזה מקשה על הגוף להחלים? מה ניתן לעשות? להקדים את הגללות ולסיים את המחזור?
בעיקר- סבלנות, כוס תה, מרק עוף, אקמול ומישהו שיפנק אותתך אם מדובר בזיהום וירלי- זה הטיפול אם מדובר בזיהום חיידקי שמחמיר- מגיע לך טיפול אנטיביוטי- אולי. אם את סובלת מעבר ליכולתך לחכות- גשי למוקד רפואי להערכת מצב מחודשת אם התרופות הסימפטומטיות אינן עושרות לך- אל תקחי (קולדקס, רפאטריצן ושות')