דחוף - בענין חיסונים למזרח הרחוק
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נוסעת לתאילנד ב-17 בינואר (בספונטניות ) למשך שבועיים. השהות תהיה בבתי-מלון (לא אכסניות-נוער) . כאשר בתי נסעה היא קיבלה המון חיסונים במשך זמן רב לפני נסיעתה למזרח הרחוק (אבל היא שהתה מלבד בתאילנד גם בהודו, לאוס, ונפאל) השאלה : האם זה יהיה נורא אם אסע ללא כל חיסון? בדרך כלל אני בריאה . חברה הציעה לי לעשות לפחות אנטי-טטנוס וגמא גלובולין. מה דעתכם? תודה רבה מימי
לקריאה נוספת והעמקה
למימי שלום מומלץ לפנות למרפאת מטיילים או ללשכת הבריאות הקרובה לקבל יעוץ מקצועי נסי גם באינטרנט באתר http://www.cdc.gov/cgi-bin/sendit.exe בברכה ד"ר וינקר