האים יש לי תסמיני הרפס?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים יצאו לי פצעים בצידי הפה, כמו יובש כזה אבל ממש כואב (גם העור מתקלף). האם זה הרפס? אחרי יומיים שיש לי את הפצעים פתאום קיבלתי חום וכאבי גרון . האם הפצעים בצידי הפה הם הרפס?(כי אני יודעת שכשמופיע הרפס זה סימן שמערכת החיסון ירדה ולכן גם חליתי? ) חשוב לציין שלא באתי במגע עם אף אחד בזמן האחרון ( לא מיני, לא נשיקות, לא אכלתי מכלים של אחרים). האם הפצעים בצידי הפה זה הרפס?
לקריאה נוספת והעמקה
הרפס זה בד"כ פריחה עם שלפוחיות יותר באיזור השפתיים ופחות בזוית הפה. נסי לשים משחה עם קצת סטרואידים - כמו טריאולון ותראי אם זה עוזר. בכל מקרה כדאי שרופא גם יראה את זה.