שפעת או הצטננות?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר הס שלום רב קראתי את המאמר באתר על ההבדלים בין שפעת להצטננות-ולמדתי מכך שיש לי כנראה את שניהם-או משהו אחר...... 24 שעות של נזלת אינטנסיבית מאוד וכאבי גרון חריפים עברו להם כלא היו-ואת מקומם תפסה תשישות וחולשה מלווה חום נמוך וכן שיעול תכוף. אקמול היא התרופה היחידה שלקחתי.האם יש פתרונות טובים מאלה בעידן שנות האלפיים? האם זו שפעת או הצטננות???
הצטננות הינה תיאור מצב ושפעת הוא שם המחלה, אפשר לקרוא לזה גם באופן כללי - דלקת ויראלית של דרכי הנשימה העליונות - זה מכסה את כל הנגיפים שגורמים למה שאת מתארת. הטיפול הוא אקמול, תרופות מורידות גודש (דקסמול סינוס, סינופד וכו'), ושתיה מרובה. יש כאלה שממליצים על פרופוליס ואכינציאה - לגבי היעילות שלהם - כל אחד יגיד משהו אחר, אבל זה בהחלט אופציה אפשרית.