חבלה בלסת העליונה-תסמונות כאב נלוות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לשאול מי שעבר חבלה כזאת: נחבלתי בפנים (מתחת לאף מצד שמאל. בעוצמה רבה לפני יותר משנה) ויש לי כאבים ותחושה של כמו חצי-שיתוק ונימול, בפנים בצד שמאל בפה ובלשון. מייד אחרי שזה קרה היתה לי תחושה של תרדמת באותו מקום. האם זו חבלה בעצב הפנים? לאיזה סוג של רופא צריך לפנות? האם לנוירולוג? מה אתם מציעים? יש לציין שכיון שהרופאים טענו אז שבשתי שיניים קדמיות היה צריך לעשות טיפול שורש. וכך עשיתי. אבל זה לא פותר את התחושה המנג'סת שתוארה לעיל.
שלום לתוהה. אם עדיין את סובלת מכאבים או נימול לאחר חבלה בלסת, ייתכן שמדובר בפגיעה כלשהי באחד מעצבי הפנים (ככל הנראה עצב מס' 5 - טריגמינוס או אחד משלוחותיו). ההמלצה שלי - לפנות לרופא פה ולסת לצורך אבחון והחלטה לגבי המשך טיפול.