רופא סבלני, קשוב ומקצועי מאוד
מאוד לא נעים, יוצר אוירה של פחד, אסור לשאול אותו שאלות. מסתמך אמנם על הידע הרפואי שלו אך מתעלם מהידע של הפציאנט על עצמו ועל הגוף שלו. לא נותן ליצור דו שיח של התייעצות. בכללי אוירה מאוד לא נעימה ולא ממליצה.