פלסטיק

(0)
לדרג

כמה חידושים ומידע בנושא הרפואה הפלסטית: פילינג להמונים ומתיחת עור הבטן - לשנה החדשה בגוף בנוי לתלפיות

מאת: בית החולים אמריקן מדיקל סנטר בראשון לציון מבצע ניתוחים למתיחת הבטן בשיטה יחודית החוסכת את הצורך בחגורת לחץ. ועור הפנים זקוק אצל רבים לחידוש, רענון ואור. לסובלים מעור פנים בעייתי-כתוצאה מבעיות הורמונליות, אקנה או בעיות הקשורות לגיל, לא מספיק טיפולים אצל קוסמטיקאית או קרמים למינהם - בואו לדעת עוד
ניתוח למתיחת הבטן ללא חגורת לחץ

המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים אמריקן מדיקל סנטר בראשון לציון, מיישמת שיטה יחודית לניתוח למתיחת עור הבטן החוסכת את הסבל הרב הכרוך בהצמדות לחגורת לחץ לתקופה ממושכת של שלושה שבועות עד חודש לאחר הניתוח.

ניתוח למתיחת עור הבטן נדרש אצל מי שהשילו משקל רב מגופם. מדובר בנשים לאחר הריון או גברים ונשים שעברו דיאטה חריפה או ניתוח להצרת הקיבה ונותרו עם עור רפוי, הנראה מקומט וגלי, בשיפולי בטנם. במקרים אלו לא ניתן להפטר מהעור העודף באמצעות תזונה או תרגילי ספורט ואין מנוס מניתוח למתיחת עור בטן, שבו מסירים את עודף העור והשומן ומותחים את העור. לעיתים משולבת מתיחת עור הבטן בניתוחים לשאיבת שומן.

לאחר הניתוח, כחלק מהתגובה הטבעית של הגוף, מופרשים נוזלים למקום הניתוח. על פי השיטה היחודית, אותה מיישם ד"ר ברוך גרבר מבית החולים אמריקן מדיקל סנטר, מנוקזים הנוזלים עד שההפרשה מתמעטת. לדברי ד"ר גרבר, בשיטה זו נחסך מהמטופל המטרד של הצמדות לחגורת לחץ הדוקה 24 שעות ביממה, בתנאי מזג האויר המעיקים של הארץ ובלי יכולת להתרחץ ולתפקד כרגיל.

בבית החולים אמריקן מדיקל סנטר מבוצעים מגוון של ניתוחים פלסטיים, ובהם אוזניים, עפעפיים, מתיחות פנים, הגדלה, הקטנה והרמה של חזה לנשים והקטנת חזה לגברים. בנוסף מבצע בית החולים ניתוחים של גניקולוגיה (כולל הפסקות הריון), אורתופדיה, כירורגיה כללית, אף אוזן גרון, אורולוגיה ועיניים וכן הפריות חוץ גופיות כולל תרומת ביצית במסגרת המרכז הרפואי לפוריות.

מהו פילינג ולמי הוא מתאים?

בענף הפלסטיקה קיימים כמה סוגים של פילינג, שהמטרה הכללית שלהם היא לחדש ולרענן את העור ולהסיר כתמים, קמטים וצלקות. התאמת סוג הפילינג, עומקו והבחירה בטכניקה מסוימת נעשים על פי נתונים אישיים של מטופל/ת. הפילינג המהפכני ביותר הוא הפילינג הכימי, שפותח בשנות ה-60 ומגיע בשלוש רמות: שטחית, בינונית ועמוקה.

ד"ר פנינה שמש, מומחית ברפואת עור מרשת מרפאות לרפואה אסתטית "פרופורציה" מסבירה על טיפול פילינג וההבדלים בין הטיפולים השונים:

הפילינג השטחי - מורידים את שכבת התאים המתים+שכבה קטנה מהאפידרמיס. פעולה זו מרעננת את עור הפנים, מורידה את הגוון האפרפר ואת הקמטים והפיגמנטציה. הפילינג השטחי מסלק רק את השכבות העליונות ביותר של העור ולכן אין בכוחו להשפיע על עור פנים בעייתי והוא מיועד בעיקר לבנות 30+ המבקשות לרענן את עור פניהן.

הפילינג הבינוני - שכבת התאים המתה והאפידרמיס נבנים מחדש. פעולה זו נועדה למחוק את כל כתמי השמש כולל נמשים וכתמים חומים. הטיפול מיועד לגילאי 40+, הוא נמשך כשעה וזמן החלמה הוא בין 8-7 ימים אשר במהלכם אסור לצאת מהבית.

הפילינג העמוק - מסיר כתמים של שמש, הזקנות וצלקות אקנה. מחדש את האלסטיות של העור ומותח אותו מעט. הטיפול מיעוד לגילאי +45, הוא נערך בחדר ניתוח במשך כשעה וזמן ההחלמה הוא בין 10-8 ימים אשר במהלכם אסור לצאת מהבית. במהלך חודשיים עוקבים עדיין יש אדמומיות על הפנים אך היא "נעלמת" בעזרת מייק-אפ.

שבירת מיתוסים:
-----------------------
עור הפנים אינו משתנה אחרי טיפול, הוא לא נעשה דק יותר אלא בריא יותר וחזק יותר. אפשר לשהות בשמש לאחר זמן ההחלמה, פשוט לא מומלץ לפני ולאחר הטיפול בטווח של חודש. אפשר לעשות פילינג בקיץ. טיפול הפילינג הוא בעל היבט בריאותי כיוון שהוא מסלק נזקי שמש שיכולים לגרום לסרטן .

בואו לדבר על כך בפורום כירורגיה פלסטית ואסתטית

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום