נעים להכיר: zap doctors החדש!

מהיום גם להחלטות רפואיות כבדות משקל יש מענה קל, מקיף, מקצועי ומהיר: אתר zap doctors החדש – אתר הבריאות שיעשה משהו טוב לבריאות שלכם

מה עושים כשכואבת הבטן לילד? מה אומרת חריגה בבדיקות דם? ואיך מקלים על נקע בקרסול? שאלות רפואיות, קטנות כגדולות, הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מול מסך המחשב (או הסלולר), מחפשים אחר תשובות לסוגיות בריאותיות שמטרידות אותנו. בעידן שבו אנחנו צורכים מידע רב ברשת, גם תחום הבריאות הפך להיות זירה אינטרנטית של אינפורמציה. מתוך הצורך לתת מענה לקהל הגולשים, הוקם ב-1998 אתר zap doctors, שהיה פורטל הבריאות הראשון ברשת האינטרנט הישראלית. מאז הוא שומר על מעמדו כפורטל הרפואי הגדול והמוביל בתחומו בישראל. הפורטל הוא חלק מקבוצת zap-group, אשר מחזיקה באתרים מובילים נוספים כגון: zap השוואת מחירים, zap דפי זהב, zap ,rest zap מתחתנים, weekend, zap משפטי ועוד.

ההיגיון שעמד מאחורי הקמת zap doctors מנחה אותנו גם היום, וכך החלטנו לפני כשנתיים לצאת למהלך הקמה של אתר חדש, שישנה את כללי המשחק בתחום הבריאות ברשת. לא רק עיצוב רענן ונקי, צבעים ואייקונים חדשים תמצאו פה, אלא גם שפה פשוטה וברורה, טכנולוגיה מתקדמת, רספונסיביות ותכנים המותאמים אישית לכל גולש. והכי חשוב – אתר שמרכז תחת קורת גג אחת מענה לכל שאלה/בעיה/צורך בתחום הרפואה והבריאות (One Stop Shop).

את תהליך בניית והקמת האתר החדש ליווה צוות מובחר של עורכי תוכן, מתכנתים, אנשי SEO ומעצבים, ולצדם צוות רפואי חיצוני ומקצועי, המורכב מרופאים מנוסים ורופאים מתמחים – וכך, בעבודה משותפת ומאומצת, שעות רבות של מחשבה ושיתוף פעולה מבורך, הצלחנו להגשים את החזון שלנו וליצור את zap doctors החדש - אתר בריאות חדשני, שהוא בשורה של ממש בכל הקשור לצריכת מידע רפואי בישראל.

מיהו zap doctors ומה חדש אצלנו?

אתר zap doctors החדש מייצר הקשרים רפואיים, ובעזרתם מסייע לגולש להגיע לאבחנה הכי מדויקת לגבי מצבו הרפואי ומציג מידע מותאם אישית עבור כל גולש וגולש. כך, למשל, אם תחפשו מידע על כאב בקרסול, דוקטורס ימקד ויכוון אתכם לסיבות השונות שעלולות לגרום לו. למעשה, במקום להציף אתכם במידע נטול הקשרים, דוקטורס החדש מלווה את הגולש במסע - מהסימפטום ועד לאבחנה הרפואית.

אתר zap doctors החדש מתייחס לכל עולם הרפואה, יש בו 39 עולמות תוכן שונים – מעולם המחלות והרפואה הדחופה ועד עולמות ההיריון והלייפסטייל; ומעל 10,000 עמודי בית - כל אחד מהם עומד בפני עצמו, ולרוב מנוהל באופן מקצועי על ידי רופא מומחה בעל ותק וניסיון בתחום הרפואי הספציפי; עם מאמרים מקצועיים וכתבות תוכן מעמיקות, כתבות וידיאו, תשובות לשאלות נפוצות, כלים שימושים ועוד.

פורומים – ב-zap doctors החדש תמצאו למעלה מ-2 מיליון שאלות ותשובות ב-725 פורומים רפואיים שונים, המנוהלים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר. כאן תוכלו לשאול כל שאלה רפואית ולקבל עליה מענה אמין מרופא מומחה תוך זמן קצר, ללא תשלום ובלי צורך בהרשמה מוקדמת או בהזדהות.

כלים שימושיים ומתקדמים – ב-zap doctors החדש תמצאו מגוון שירותים דיגיטליים וחדשניים, שיסייעו לכם לקבלת מידע רפואי אונליין. בראש אלה ה"סימפטומייזר" - מערכת שפותחה ונוצרה על ידי מומחים רפואיים מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב, לאבחון עצמי ומהיר של מחלות ובעיות רפואיות המשמשת אלפי גולשים מדי יום. כלים נוספים שמציע דוקטורס החדש הם בדיקות ראייה אונליין, פענוח בדיקות דם, פענוח בדיקות הדמיה, אנציקלופדיה רפואית, מחשבוני הריון ועוד.

zap doctors החדש יחבר אתכם לשירות הרפואי הטוב ביותר בשבילכם - באתר קיים כל המידע הנחוץ על רופאים מכל התחומים. כל רופא מיוצג בעמוד אישי ובו מידע מקיף, החל מרקע וניסיון מקצועי, המלצות ודירוגי מטופלים ועד מידע שימושי, כמו הסדרים עם קופות החולים והביטוחים הפרטיים. בנוסף תוכלו לבצע בקלות ובנוחות פעולות כמו הזמנת תור לרופא, יצירת קשר עם רופא ואפילו רכישה אונליין של מוצרי הבריאות המשלימים והמתאימים לכם.

לצד המידע והצוות הרפואי, אנחנו ב-zap doctors מאמינים ש"אין חכם כבעל ניסיון", ולכן מעניקים חשיבות רבה לחוות דעת של גולשים אחרים. אלה יכולים לתרום מניסיונם ולתת המלצות וביקורות על רופאים, אנשי מקצוע, שירותים רפואיים וגם לדרג כתבות ולתרום מניסיונם בפורומים שלנו. בדוקטורס החדש תוכלו להיעזר בגולשים אחרים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה בתחום הרפואה.

* בחודש אוקטובר 2018 זכה אתר zap doctors במקום הראשון בתחרות Booster של איגוד השיווק הישראלי, המציינת לשבח מהלכי דיגיטל, טכנולוגיה ותוכן מצטיינים ופורצי דרך.

מי אנחנו?

משה דן-גורי - מנהל zap doctors ותחום הבריאות בקבוצת זאפ. בוגר ניהול ופסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה. בעבר מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בעולמות האינטרנט (ON LINE) והרפואה. בעל ניסיון עשיר בניהול מערכי מכירות, פיתוח עסקי, שיווק ופרסום.

שלי דרוב - עורכת ראשית של zap doctors. כותבת ועורכת כתבות וידיעות באתר; אמונה על פרויקטים ושיתופי פעולה בתחום התוכן; אחראית על תחום המדיה החברתית של האתר. בעלת תואר בתקשורת וניהול מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל. משנת 2001 עבדה כעיתונאית ועורכת במספר גופי תקשורת מובילים.

יניב שלום - עורך תוכן מסחרי של zap doctors. בוגר אוניברסיטת תל אביב במסלול כתיבה ובימוי. בעבר מילא שורה של תפקידי ניהול תוכן בגופי שידור ומדיה שונים בתחום הרפואה בארץ ובחו"ל. עובד כתסריטאי ומפתח תוכן בטלוויזיה ובקולנוע.

לירז כהן-אהרון – מנהלת פרויקטים שיווקיים של zap doctors. בוגרת תואר ראשון בתקשורת מהמכללה האקדמית ספיר ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל.

נואית ברקוביץ - מנהלת מדיה ופורומים של zap doctors משנת 2007. בעלת תואר מאוניברסיטת תל-אביב בעיצוב לתיאטרון.


כתובת ויצירת קשר:

רחוב אודם 9,
ת.ד 7169
קרית מטלון
פתח תקווה 49517
טלפון: 073-2165007

למידע בנושא פרסום ושיווק - לחצו כאן
לפניות להנהלת האתר - הקליקו כאן

מי עומד מאחורי התוכן שלנו?

צוות הכותבים של zap doctors מורכב ממיטב הרופאים המומחים בישראל - אנשי מקצוע בכירים, מובילים בתחומם, בהם:

ד"ר עמית עקירוב - רופא מומחה ברפואה פנימית ובאנדוקרינולוגיה, רופא בכיר במכון לאנדוקרינולוגיה, סוכרת ומטבוליזם בבית חולים בלינסון, מרכז רפואי רבין. בנוסף, משמש ככתב רפואי באתר zap doctors ובעבר מילא שורה של תפקידים בתחום העיתונות הרפואית האלקטרונית והתקשורתית.

פרופ' גידי רובינשטיין - פסיכותרפיסט, יועץ אקדמי בביה"ס למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית נתניה. מנהל פורום פרפקציוניזם, וורקוהוליזם והפרעות כפייתיות.

ד"ר פרילינג רונית - מומחית לרפואת עיניים לילדים ולניתוחי דרכי דמעות בילדים ופזילה בילדים ומבוגרים. מנהלת פורום רפואת עיניים לילדים ופזילה.

פרופ' דניאל זיידמן - רופא נשים בכיר במרכז הרפואי שיבא, תל-השומר, ויו"ר החברה הישראלית לאמצעי מניעה ובריאות מינית. מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית.

ד"ר שמואל לוינגר - מומחה לרפואת עיניים, מנהל רפואי של רשת "עיניים".

ד"ר להבית אקרמן - מומחית לרפואת עור, מנהלת את מחלקת העור בקופת חולים רוטשילד בפ"ת של שרותי בריאות כללית וכן רופאה בכירה במכבי שירותי בריאות.

פרופ' כרמל ערמון – מנהל המחלקה הנוירולוגית בבית החולים אסף הרופא. מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים ופורום אלצהיימר.

ד"ר איתי זיו (Ph.D) - מומחה לפעילות גופנית, ספורט וחדרי כושר, למעלה מ-30 שנה.

פרופ' רוני טפר - מומחה ברפואת נשים ויולדות, מנהל יחידת אולטרסאונד בבית החולים "מאיר", מנהל מרכז הסימולציה של הכללית ומנהל המרכז האקדמי ללימודי המשך באוניברסיטת תל אביב.

פרופ' ליאוניד אידלמן - מנהל מחלקת הרדמה, רפואה סב-ניתוחית ורפואת כאב; יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל; נשיא ההסתדרות הרפואית העולמית. מנהל פורום הרדמה, רפואה סב-ניתוחית ורפואת כאב.

פרופ' פנחס לבנה – רופא מנתח ומומחה באורולוגיה עם התמקדות באורולוגיה לילדים. מבכירי האורולוגים בישראל, בעל ניסיון רב בטיפול בילדים בארץ ובחו"ל. מנהל פורום אורולוגיית ילדים.

פרופ' אוריאל אלחלל - מומחה להריון בסיכון גבוה, סוכרת בהריון וניתוחים קיסריים. פרופסור חבר במיילדות וגינקולוגיה, האוניברסיטה העברית והמרכז הרפואי הדסה, ירושלים. מנהל פורום ניתוחים קיסריים.

ויש עוד למה לחכות!

 zap doctors ממשיך כל הזמן להתעדכן, להתרחב ולהגדיל את שירותיו לגולשים – על מנת לתת לכם מענה לכל שאלה רפואית, מכף רגל ועד ראש.

תודות

מאחורי האתר החדש עומד צוות יקר ומופלא של אנשים מקצועיים ומלאי כישרון – לכולם מגיעה תודה והערכה מרובה. בלעדיכם זה לא היה קורה!

ובכל זאת, תודה מיוחדת, מכל הלב, לד"ר גיא טופז, פנימית ג', המרכז הרפואי "מאיר".