חוסר איזון במגנזיום: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

עוברים לטבעונות: 11 צעדים בריאים

חושבים לעבור לטבעונות? לפני שאתם משנים את התפריט, כדאי שתקשיבו היטב לעצות הבאות. בעזרתן, תוכלו לבצע את השינוי בדרך הטובה והבריאה ביותר, מבלי לפגוע בערכים החיוניים לגוף. כתבה מיוחדת ליום הטבעונות העולמי יותר ויותר אנשים בוחרים בשנים האחרונות לבצע שינוי דרמטי בתזונה ולאמץ תפריט טבעוני, המבוסס כידוע אך ורק על מזון מהצומח. עם זאת, כאשר בוחרים להשמיט מהתזונה מאכלים מהחי, כגון: בשר, ביצים וגבינות, ייתכן מחסור בערכים שונים וחיוניים לרבות: חלבונים, ויטמינים ומינרליים. ובכן, שימו לב לכללים הבאים שניתנו באדיבות יעל אבנון, נטורופתית, מייסדת שיטת "ביוגנוסטיקה"  לאבחון מעמיק של בדיקות דם בשילוב טיפול טבעי. הקפדה עליהם תסייע לכם לבצע את המעבר בצורה הטובה והבריאה ביותר, ובעיקר תמנע מכם לסבול ממחסור ברכיבים חיוניים.   1. בדקו ויטמין B12 חשוב לדעת כי תזונה טבעונית כמעט אינה מכילה ויטמין B12. ויטמין זה מגיע בעיקר ממזונות מן החי, כגון: כבד, בשר בקר, חלב ומוצריו, ביצים ודגים. חשוב לבדוק את רמת...

סיבות אפשריות ומצבים דומים לחוסר איזון במגנזיום

עודף מגנזיום - תמונת המחשה
עודף מגנזיום הבצורת נמשכת, מי השתייה מותפלים - ורמת המגנזיום בירידה. שימו לב: למחסור במגנזיום השלכות...
ללמוד עוד על חוסר איזון במגנזיום
עוברים לטבעונות: 11 צעדים בריאים-תמונה

חושבים לעבור לטבעונות? לפני שאתם משנים את התפריט, כדאי...

מאת: מערכת זאפ...
03/11/2019
מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לחוסר איזון במגנזיום?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד