עדשות מולטיפוקל: כך תפתרו את בעיות הראייה למרחקים שונים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אם אתם חשים שהראייה שלכם בנסיגה מתמדת, אתם לא חייבים להמשיך לסבול. כיום יש מגוון פתרונות וביניהם עדשות מולטיפוקל, המיועדות לשפר את הראייה שלכם למגוון טווחים רחב

אופטומטריסט
053-7625163 (מספר מקשר)

ככל שחולפות השנים, רבים מהאנשים נתקלים בקושי בראייה מקרוב, דבר אשר מצריך משקפיים לקריאה. מצד שני, יש כאלה שחשים, במיוחד בשעת נהיגה, שהדרך לא ברורה להם, אך מי שיכול לקבוע בוודאות מה מצבם הוא האופטומטריסט.

אז מה הפתרון הרצוי? במקום להרכיב שני זוגות בנפרד, פשוט לבחור בעדשות מולטיפוקל שמאפשרות ראייה לקרוב ולרחוק, בלי להזדקק לזוג משקפיים נוסף או לבצע תחלופה מספר פעמים. עדשות מולטיפוקל הן פתרון ראייה מתקדם ורב תכליתי המתאים למגוון רחב של אנשים. הן מציעות שיפור ראייה בכל טווחי המרחקים: קרוב, ביניים ורחוק.

מי הם האנשים הזקוקים לעדשות מולטיפוקל?

רוב האנשים שעברו את גיל 40 מתחילים לחוות ירידה ביכולת להתמקד באובייקטים קרובים. מדובר בתופעה הנקראת פרסביופיה, כאשר עדשות מולטיפוקל יכולות לתקן את הבעיה ולספק ראייה חדה בכל טווחי המרחקים. כמו כן, עדשות מולטיפוקל מתאימות לאנשים עם קוצר ראייה, רוחק ראייה ואסטיגמציה כיוון שהן יכולות לתקן את כל סוגי ליקויי הראייה הללו, מה שמבטל את הצורך להרכיב מספר זוגות משקפיים.

לאנשים המעוניינים בנוחות, עדשות מולטיפוקל הן פתרון נוח וקומפקטי, הן מבטלות את הצורך להחליף משקפיים לעיתים תכופות, ועבור אנשים המעוניינים במראה אסתטי, עדשות מולטיפוקל נראות כמו עדשות משקפיים רגילות, הן אינן מגדילות את העיניים או מעוותות את התמונה.

כיצד אופטומטריסט יכול לסייע?

אנשים רבים נוטים לחשוב שלאופטומטריסט יש תפקיד בודד והוא לקבוע את מספר המשקפיים או להתאים עדשות מגע, אבל אופטומטריסט מוסמך ומנוסה יכול לזהות מגוון בעיות עיניים תפקודיות, לשפר מודעות לבריאות העיניים ולעזור במניעת בעיות בריאותיות.

כמה זמן לוקח להסתגל לעדשות מולטיפוקל?

כדאי לדעת כי 99% מהאנשים מתרגלים בלי בעיה למולטיפוקל – כל עוד הבדיקה, ההתאמה של העדשה ללקוח והכנת המשקפיים בוצעו כהלכה.

זמן ההסתגלות יכול לקחת מספר ימים ולכן מומלץ להרכיב את המשקפיים בכל שעות הפעילות. אם כעבור יומיים-שלושה יש עדיין אי נוחות, הלקוח יכול לציין בפני האופטומטריסט מתי בדיוק השימוש אינו נוח עבורו. כלומר, האם זה קורה במהלך הקריאה, צפייה במסך או בניסיון לראות למרחק. התשובות שלו יקלו על הבירור ויהיה פשוט יותר להגיע לפתרון הבעיה. חשוב לציין כי גם אם בעבר הרכבתם משקפי מולטיפוקל ולא הסתגלתם אליהם,  אפשר לנסות שוב.

מולטיפוקל

גם אם בעבר הרכבתם משקפי מולטיפוקל ולא הסתגלתם אליהם,  אפשר לנסות שוב. אילוסטרציה: שאטרסטוק

כאמור, חוסר ההסתגלות עלול לנבוע ממרשם שגוי, או שהרכבת העדשות במשקפיים היתה שגויה. כדי להתאים במדויק את העדשות הנכונות, חשוב לציין במהלך הבדיקה מהו המרחק שאתם זקוקים לו לראייה מיטבית. עם זאת, קיימות כיום טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות לאחר אבחון והתאמה מדויקת ומקצועית שימוש בעדשות המולטיפוקל בצורה נוחה ומיידית.

ניסיון, תודעת שירות גבוהה ומבחר רחב

בחנות ''אבני אופטיקה ואופטומטריה'' מוצע מגוון רחב של עדשות מולטיפוקל. הבעלים אבי אבני מתחייב להתאים לכל לקוח את העדשות בצורה הטובה ביותר, ובכך להקל עליו את ההסתגלות. בנוסף, חנות האופטיקה בנתניה מציעה מבחר עשיר של משקפיים ומוצרי אופטיקה, החל ממשקפי שמש, משקפי ראייה לכל גיל, עדשות מגע וכן בדיקות ראייה ובדיקות עיניים מיוחדות.

אבי אבני, אופטמיטריסט מוסמך ברישיון משרד הבריאות מזה כ-40 שנה, ממשיך מסורת משפחתית כדור שני בתחומו, בין המובילים בעיר נתניה. התמחותו היא בעדשות מולטיפוקל למשקפיים ובעדשות מגע והתאמת משקפיים ועדשות לבעלי בעיות רפואיות מיוחדות. לצד מקצועיות גבוהה וניסיון עשיר, מוצרי הגמר המוצעים ללקוחות הם מבית היוצר של המותגים המובילים בעולם. חנות האופטיקה בבעלותו של אבני מלווה את הלקוחות גם לאחר הרכישה, באחריות מלאה ובסיוע לפתרון כל בעיה, תוך מתן שירות אישי, אדיב ומקצועי.

''אבני אופטיקה ואופטומטריה'', שטמפפר 12 נתניה. ליצירת קשר, טל': 09-8336360

  • צור קשר
אופטיקה אבני
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום