טיפול לחיות מחמד עד הבית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

ד"ר כרמית ארנרייך מספקת שירות ייחודי - הוטרינרית שמגיעה אליכם הביתה כדי לטפל בחיות המחמד, בסביבה המוכרת והבטוחה שלהן. האזינו לפודקאסט

וטרינרית
053-4252374 (מספר מקשר)

הידעתם כי קיימת חשיבות רבה למקום שבו מקבלות חיות המחמד את הטיפול הרפואי שלהן? טיפול בסביבה בטוחה ומוכרת יכולה למנוע חרדות ולהקל על הטיפול, כך שאף כלב או חתול לא יוזנח. כך, הווטרינרית ד"ר כרמית ארנרייך מספקת שירות ייחודי וחשוב – היא מגיעה עד לבית מטופליה להעניק להם טיפול רפואי שוטף.

חלום ילדות שהתגשם

ד"ר ארנרייך חלמה כבר מילדות להיות וטרינרית. היא למדה וטרינריה באיטליה וכשהגיעה לארץ המשיכה לעסוק בתחום. היא אוהבת מאוד את העיסוק שלה ומרגישה שזו השליחות האמיתית שלה. בעלי החיים אהובים עליה מאוד והיא מטפלת בכולם ברגישות ובמקצועיות רבה, כאשר הייחודיות שלה, כאמור, היא בהגשת טיפול רפואי למטופלים בבית. בכך, היא מונעת רגעים לא פשוטים של חרדה אצל רבים מבעלי החיים אשר מסרבים להיכנס אל מרפאת הווטרינר, כאשר היא מצליחה לספק טיפולים נרחבים - מחיסונים ועד ניתוחים קטנים.

חתול: אושר גדול לצד סכנות בריאותיות

ד"ר ארנרייך מספרת על אהבתה לחתולים, למרות שהיא בעצמה מגדלת כלבים. חתולים, היא אומרת, הם חיות עצמאיות ונקיות מאוד. ליטוף חתולים משחרר הורמוני אושר אצל בני אדם ולכן חתולים נמצאים ליתים בשימוש טיפולי עבור ילדים עם בעיות תקשורת או קשיים רגשיים שמוצאים נחמה וקשר עם החתול.

אולם, חתולים נושאים בקרבם גם סכנות בריאותיות. ד"ר ארנרייך מסבירה כי פטריות וטפילים המופרשים בצואת החתולים עלולים לגרום נזק לבריאות האדם. לדוגמה, הטפיל טוקסופלזמה יכול לגרום להפלות אצל נשים בהריון אם הן נדבקות בו. לכן, חשוב לנקות היטב את ארגז הצרכים של חתול בבית ולהקפיד על היגיינה בסביבתו.  הרופאה הוטרינרית ממליצה לבדוק לכן נוכחות טפילים ומחלות בקרב החתולים בני הבית על מנת להפחית סיכונים.

ואיך עוברים דירה עם חתול?

ד"ר ארנרייך מסיימת בטיפ ואומרת שכאשר עוברים דירה עם חתול, כדאי לשים אותו בחדר סגור קודם או לקחת אותו ברכב בכלוב, ואז לשחרר אותו בדירה החדשה בחדר אחד עם חפצים מוכרים לו, ולאט לאט להרגיל אותו לסביבה החדשה.

לסיכום, ד"ר כרמית ארנרייך מספקת שירות חיוני וייחודי של וטרינרית בית, במטרה לטפל בבריאות ולדאוג לרווחת חיות המחמד בצורה המיטבית. היא נותנת טיפול מקצועי ואישי תוך הגעה עד אל בית הלקוחות וחוסכת מהם את הטרחה והלחץ שבנסיעה לקליניקה. עם ניסיון רב ואהבת אמת לבעלי חיים, ד"ר ארנרייך מהווה כתובת איכותית ומומלצת לכל מי שזקוק לשירות וטרינרי.

(צילום: שאטרסטוק)

האזינו לפודקאסט >>>>

ד"ר ארנרייך כרמית - וטרינרית עד הבית
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום