כיצד מקצרים את הדרך הארוכה למימוש זכויות רפואיות?

(0)
לדרג
תוכן מקודם

המציאות בישראל מראה לא פעם כי אנשים אינם מקבלים את הזכויות הרפואיות המלאות המגיעות להם. כאשר המערכת הביורוקרטית גוברת על האזרח הפשוט, קיים צורך בחברות המתמחות במימוש זכויות אלו. האזינו לפודקאסט עם מומחית בתחום

מומחים למימוש זכויות רפואיות
04-8839099

חברות למימוש זכויות רפואיות הן תוצאה של הצורך הגובר בחברה להבטיח כי כל אדם יקבל את מה שמגיע לו מכוח הזכויות הרפואיות שלו, בין אם זה מביטוח לאומי ובין אם זה מהביטוח הפרטי.

"במרבית המקרים, אנשים אינם מודעים לכל הזכויות הרפואיות שהם זכאים להם, או אינם יודעים איך להביא אותן לידי מימוש בפועל, בעיקר כתוצאה של התהליכים המורכבים והביורוקרטיה המתישה במערכת הבריאות ובביטוחים השונים", מסבירה רינאד פאיד, יועצת למימוש זכויות רפואיות . לדבריה, "במקרים רבים, אף כשקיימת זכאות על הנייר, התהליך למימושה יכול להיות מורכב ומתיש וכך אנשים רבים נפסלים או מוותרים על הזכויות שלהם. חברות למימוש זכויות רפואיות מתמחות בהבנה והכרה בתהליכים אלה ומסייעות לפרטים לקבל את מה שמגיע להם בצורה היעילה והמהירה ביותר".

חברות למימוש זכויות רפואיות משמשות תפקיד חשוב בהקלה על הפער בין הזכויות המגיעות לאדם והידע הנדרש למימושן. היתרון העיקרי בפנייה לחברה כזו הוא המומחיות הרחבה בכל הקשור למערך הבריאות ולזכויות השונות. החברה מכירה את הדרכים המהירות והיעילות להבטחת הזכויות, מה שחוסך לפרט זמן, מאמץ והתרוצצויות רבות ומיותרות. כמו כן, תוך כדי התמודדות עם מערכת הבריאות והביטוחים, החברה מספקת תמיכה מקצועית, שמטרתה להבטיח שהאדם יקבל את מגיעו לו לפי החוק.

בנוסף, התהליכים הביורוקרטיים מצריכים לעתים היכרות עמוקה עם התקנות, והחברה משמשת כ"גשר" בין הגוף הממשלתי לבין האזרח, כדי להבטיח כי התהליך יתנהל בצורה חלקה וללא עיכובים מיותרים. במהלך התהליך, לקוחות שנעזרים בחברה כזו מרגישים שיש להם כתובת ושהם אינם לבד במאבק הארוך והמתיש של מימוש הזכויות שלהם.

"היתרון הגדול בחברה כמו שלנו הוא שאנחנו מלווים לאורך כל התהליך ועושים את העבודה עבורכם", מסבירה פאיד. "החל מכך שאנו אוספים את כל הניירת הרפואית, מכינים ומלווים את הלקוח לוועדות רפואיות ומגישים עבורו את כל התביעות בצורה מסודרת ונכונה. כמו גם, אנו דואגים להגשות ערער במקרה הצורך, לקביעת תור לרופאים מומחים ומטפלים במקרים של רשלנות רפואית ומתן שירות של חוות דעת רפואיות".

(צילומים: שאטרסטוק)

האזינו לפודקאסט המלא >>> 

  • צור קשר
רינאד מימוש זכויות רפואיות
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום