שתלים במקום שיניים: הדרך הבטוחה לחיוך מלא

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מרפאת השיניים המתקדמת של ד"ר עלאא נג'אר מציעה טיפול כירורגי הכולל שתלים תוצרת הארץ, העמסת כתרים על גבי שתלים וטיפולים מורכבים כמו הרמת סינוס והשתלת עצם. ד"ר נג'אר מסביר, צעד אחרי צעד, כיצד נעשית ההשתלה

רופא שיניים
072-3236344 (מספר מקשר)

השתלת שיניים היא הליך כירורגי שנועד להחליף את שורש השן בפיסת מתכת דמוית בורג, כחלופה לשיניים פגומות או חסרות. שתלים יכולים לתת מענה גם לשיניים תותבות או גשר שאינם משתלבים כמו שצריך בחלל הפה, וגם כאשר מצב השיניים והחניכיים אינו מאפשר חלופות אחרות או כאשר ישנו מחסור בשורש השן הטבעית. התוצאה המתקבלת אמורה להיות דומה באופן מדויק לשן הטבעית, כל עוד התהליך נעשה בצורה המקצועית ביותר ועל ידי רופא שיניים מומחה, תוך שימוש בשתלים איכותיים ומעבדה מקצועית וטובה.

ד"ר עלאא נג'אר, רופא שיניים מומחה ובעל ניסיון של כעשור בתחום, מסביר מה כולל התהליך, מדוע הוא מעדיף שתלים תוצרת הארץ ואיך שומרים על התוצאות לאורך זמן.

כיצד מבצעים את ההשתלה?

״אופן ביצוע ניתוח השתלת שיניים תלוי בסוג השתל ובמצב עצם הלסת ועשוי לכלול מספר שלבים. ראשית, ולאחר שנקיים שיחת תיאום ציפיות, נוודא שאין צורך בטיפולים מקדימים. במידה שעולה כי חלל הפה, השיניים או החניכיים זקוקים לטיפולים כדוגמת סתימות או מענה לדלקת שהתפתחה, נטפל במצב לפני שנתחיל בטיפול עצמו.

"בשלב הבא נכין דגם לשיניים כתשתית ליצירת הכתר בשלב שלאחר קיבוע השתלים. ההליך הכירורגי עצמו מתחיל עם חתך בחניכיים שאמור לחשוף את העצם. לאחר מכן נקדח חורים ישירות לתוך העצם כדי ליצור תשתית לבורג שישמש את הבסיס לשתל. לאחר שהשתל נמצא במקומו, נרכיב תותבת או כתר, המדמים את השן הטבעית של המטופל ועל פי הגוון הנבחר. המרווח בין טיפול אחד לשני תלוי במצב הפה ובכמות השתלים. התהליך כולו יארך זמן רב יותר אם יהיה צורך בהרמת סינוסים והשתלת עצם".

ד"ר נג'אר מרחיב ומסביר: ״בצורה כזו זוכה שן אחת או יותר בחלל הפה של המטופל לתמיכה מוצקה לשיניים החדשות. זמן הליך של העמסת כתרים על גבי שתלים תלוי במקרה הרפואי ובמצב הבריאותי של המטופל. זאת, בנוסף למצב העצם ואופן ההחלמה של טיפול הכירורגי, תהליך שקורה ברוב המקרים תוך ארבעה-שישה חודשים באמצעות הברגה או הדבקה״.

שתלי שיניים

למטה, לפני השתלה. למעלה, אחרי השתלה. צילום: שאטרסטוק

האם השתלים מתאימים לכולם?

״ההשתלה היא הטיפול המתאים לאנשים חסרי שיניים ויכולה לתת מענה כמעט לכל המטופלים בזכות השיטות המתקדמות כדוגמת השתלה מיידית והשתלה ממוחשבת. גם כאשר ישנו צורך בהרמות סינוס והשתלות עצם, ניתן לתת מענה במרפאה ברמה הגבוהה ביותר".

ד"ר נג'אר מבקש לציין כי השתלים אינם מתאימים לכולם, עם דגש על חולי סכרת שאינה מאוזנת והסובלים ממחלות עצם. כמו כן הוא אומר כי "מטופלים חסרי עצם ברמה גבוהה זקוקים להשתלות מיוחדות שמתבצעות בבתי חולים״.

מדוע אתם נוהגים לעשות שימוש במרפאה בשתלים תוצרת הארץ בלבד?

״משום שמדובר בשתלים הכי מוצלחים בשוק, דבר המגובה בסטטיסטיקה המעידה על אחוזי הצלחה הגבוהים ביותר ביחס למגוון השתלים האחרים״.

על המרפאה

מרפאת השיניים המתקדמת של  ד"ר נג'אר מספקת שירותים לכל טיפולי השיניים עם התמקדות בהשתלות, יישור שיניים וכל טיפולי השיניים והאסתטיקה, ומציעה לדבריו יחס טוב אישי לכל מטופל, זמינות מיטבית, ומחירים נגישים מבלי לוותר על עבודה מקצועית ואיכותית.

״לאחר כל טיפול וכמובן גם השתלה, אנחנו מלווים את המטופל ומבצעים מעקב צמוד הכולל הדרכה מפורטת לגבי השמירה על בריאות הפה ועל התוצאות״, הוא מסכם.

ליצירת קשר עם המרפאה בכתובת: סחנין הגליל 112. טל':  0546555459. לאתר: www.drnajjar.co.il

(צילומים: שאטרסטוק)

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום