השתלות שיניים: פונקציונליות לצד קידמה טכנולוגית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

החידושים הטכנולוגיים בשנים האחרונות הביאו לשינויים מקיפים בתחום השתלות השיניים. כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור המטופל, בחירת השתל המתאים היא תהליך משולב הדורש התייעצות מקצועית ושיקול התועלת והרווח לטווח ארוך. האזינו לפודקאסט

טיפולי שיניים ,מומחה לשיקום הפה
053-7933216 (מספר מקשר)

תחום השתלות השיניים חווה התפתחות מדהימה בשנים האחרונות, הודות לטכנולוגיה מתקדמת ומחקר קליני נרחב. שיטות חדשות אלו חוללו מהפכה בשוק והציעו דיוק רב יותר, תהליכי טיפול קצרים יותר ושיפור משמעותי בתוצאות האיכות בהשוואה לעבר.

מטופלים יכולים כעת ליהנות מהשתלות שיניים עם דיוק משופר, המבטיח תוצאה נוחה ומוצלחת יותר. עם ההתקדמות בתחום, עתיד השתלות השיניים נראה מזהיר מאי פעם.

"זהו תחום שכל הזמן צובר תאוצה", אומר ד"ר דן פיינגולד, מנהל מרפאת השניים "סיטידנט" ומוסיף: "לאחרונה נכנס התחום הדיגיטלי שמאפשר לנו להדפיס שתלים מטיטניום במדפסת דיגיטלית. אלה הם שתלים שמיוצרים עבור מטופלים עם בעיית עצם, שלא מעוניינים בניתוח מורכב עם הרדמה כללית".

חידוש נוסף בולט בתחום הוא מכשיר הממגנט שתלים דנטליים והופך אותם להידרופיליים. תכונה ייחודית זו מאפשרת לשתל לספוג יותר דם וכתוצאה מכך אינטגרציה משופרת עם העצם מסביב. "הספיגה המוגברת משפרת את יציבות השתל, מה שמוביל לתוצאות מעולות בטווח הארוך עבור המטופלים", אומר ד"ר פיינגולד. התקדמות טכנולוגית זו מסמלת צעד משמעותי נוסף בתחום השתלות השיניים, המציע פונקציונליות משופרת ולצידה שיפור באחוזי ההצלחה של הטיפולים.

"החוכמה היא למצוא את תכנית הטיפול המתאימה ביותר עבורכם", אומר ד"ר פיינגולד וממשיך: "יש חשיבות גדולה לפגישת ייעוץ ואבחון נכון של הבעיה, ולכן חשוב לא להסתיר מידע, לשתף את הרופא אילו טיפולים עברתם, באילו מרפאות טופלתם וכו'.זאת, כדי שאתם תוכלו לקבל את הטיפול המתאים ביותר עבורכם."

לסיכום, ההתקדמות בטכנולוגיית השתלות השיניים, מחוללת מהפכה בתחום ומעניקה למטופלים מגוון רחב של אפשרויות להחזיר את החיוך ולשפר את בריאות הפה. חשוב להבין שכל מטופל הוא ייחודי ויש להעריך בקפידה את הצרכים הספציפיים שלו כדי לקבוע את סוג השתל המתאים ביותר. עם ההתקדמות בדייקנות וביעילות ולצידן איכות תוצאות מיטבית, השתלות שיניים הפכו לפתרון חיוני והכרחי להחלפת שיניים חסרות ולהחזרת הפונקציונליות.

 האזינו לפודקאסט >>>>

  • צור קשר
סיטי דנט
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום