"טיפולי לייזר - הטיפולים המתקדמים ביותר כיום להסרת שיער"

(0)
לדרג
תוכן מקודם

ענבר גד, קוסמטיקאית ובעלת קליניקת "גד מדיקל" לקוסמטיקה ואסתטיקה בראשל"צ, מסבירה מדוע טיפולי לייזר הם האפשרות הכי טובה כיום להסרת שיער ומדוע חשוב לעבור ניקוי פנים אצל קוסמטיקאית לעתים קרובות

שירותי הסרת שיער
053-4872456 (מספר מקשר)

שיער מיותר גדל כמעט בכל מקום בגופנו ואנחנו רק רוצים להיפטר ממנו. קיימות שיטות רבות להסרת שיער מיותר, אך רוב הטיפולים הביתיים מהווים מטרד מתמשך שגוזל מאיתנו משאבים רבים. ענבר גד, קוסמטיקאית ובעלת קליניקת בוטיק בשם "גד מדיקל" לקוסמטיקה ואסתטיקה בראשון לציון, מסבירה מדוע טיפולי לייזר הם האפשרות הכי טובה כיום להסרת שיער ומדוע חשוב לעבור ניקוי פנים אצל קוסמטיקאית לעתים קרובות.

"מגיעות אלי ילדות צעירות בנות עשר, גברים וגם נשים בנות 70 לטיפולי לייזר להסרת שיער לצמיתות", מספרת גד. "כל אחד יכול לעשות טיפולי לייזר מכף רגל ועד הפנים. רק למי שיש שיער לבן זה לא יעבוד".

גוף חלק הוא משאת ליבן של רוב הנשים וגם של לא מעט גברים, אך אם פעם היינו משועבדים לסכיני גילוח ולשעווה, הקידמה הטכנולוגית הביאה איתה את מכשירי הלייזר ובאמצעותם אנו יכולים להיפטר מהשיער לשנים רבות ולעתים גם לצמיתות.

"טיפולי לייזר חוסכים את כל ההתעסקות עם השיער. לפעמים הם מהווים גם פתרון רפואי לפצעונים בגב, בישבן או במפשעה. אני משתמשת כבר תשע שנים במכשירים מתקדמים תוצרת חוץ, יש לי הרבה מאוד ניסיון והלקוחות מגיעים אלי מכל אזור המרכז", מספרת גד. בין השירותים שניתנים בקליניקה שלה: פדיקור, מניקור, טיפולי פנים לאקנה, לאנטי אייג'ינג, טיפולי זוהר לפני אירועים וחתונות, אפילציה, הסרות שיער בלייזר, שעווה, איפור קבוע ועוד.

גד מסבירה שמספר הטיפולים משתנה בהתאם לאזור הטיפול, לצפיפות ולעובי השערה אך ככלל ניתן לומר שנשים זקוקות ל-10-12 טיפולים ואילו גברים נדרשים לעבור בין 15 ל-20 טיפולים. אמנם את הטיפולים ניתן להתחיל כבר מגיל עשר שנים אך גד ממליצה לבנות להתחיל את טיפולי הלייזר כאשר המחזור החודשי סדיר. המכונה מתאימה גם לכהי עור וגם לבעלי עור בהיר וכן לשיער בהיר, פלומתי או עבה.

האם במהלך הטיפול מותר להיחשף לשמש?

"המכשיר מתאים לעור שזוף אך מומלץ להשתמש בקרם הגנה לאורך כל תקופת הטיפולים".

באיזו תדירות נעשים הטיפולים?

"בין אחת לחודש וחצי לאחת לחודשיים".

האם הטיפול מהווה פתרון קבוע?

"צריך מדי פעם לתחזק את הטיפול בגלל שינויים הורמונליים".

גד מוסיפה כי אין תופעות לוואי לטיפול. "המכשיר מעקצץ אבל לא כואב ולעתים יופיעו עקצוצים גם לאחר הטיפול. ההכנה היחידה טרם הטיפול היא גילוח האזור המטופל".

"טיפולי פנים – מומלץ לעשות אחת לחודשיים"

גד מוספיה ומסבירה על חשיבות ניקוי פנים אצל קוסמטיקאית מקצועית. "לא מספיק לטפל לבד בבית כי יש צורך בחומרים מיוחדים שימיסו את שכבת העור העליונה על מנת להגיע לשכבה עמוקה יותר. כאשר לא יודעים לטפל באופן מקצועי עלולים להזיק לעור הפנים. כבוגרת קורסים של חוה זינגבוים, אני מעניקה טיפול שבו אני מזינה את העור בחומרים שהוא זקוק לו ומחזירה לו את הזוהר הטבעי שאבד. הכל נעשה בהתאמה אישית, לנשים ולגברים, מגיל ההתבגרות וגם עד גיל 80. העור הופך מבריק וחיוני וחשוב לעשות זאת אחת לחודשיים או שלושה".

ניקוי עור הפנים. יסודי ומקצועי. צילום: שאטרסטוק

ניקוי עור הפנים יסודי ומקצועי. צילום: שאטרסטוק

בין טיפולי הפנים בקליניקה שלה ניתן למנות: טיפול ניקוי פנים קלאסי, טיפול אנטי אייג'ינג מועשר בחומצות שומן מיוחדות, טיפול לפצעי אקנה המבוסס ברובו על חומרי חיטוי, טיפולים להבהרת העור, והכל בהתאמה לעורו של הלקוח.

"אני מאבחנת את העור בתחילת כל טיפול. לעתים ניתן להתרשם באמצעות תמונה בוואטאספ ולהתאים את הטיפול. בתחילת הטיפול ובסופו אני מצלמת את הפנים, וההבדל הוא 180 מעלות. במקביל, הלקוח יוצא עם הרגשה נעימה ומהנה עם עור מתחדש וזוהר".

גד משתמשת בחומרים המובילים בשוק, ובין היתר מעניקה טיפולי זוהר. אלה הם טיפולים שנפוצים לקראת אירועים ובהם מרווים את העור ועוטפים אותו בשכבה שמעניקה מראה חיוני ובריא. "אם הייתי צריכה להמליץ על טיפול לכלל האוכלוסיה, ללא ספק הייתי ממליצה על טיפול ניקוי קלאסי. הוא מתאים לכולם ותוך כדי הטיפול ולפי הצורך, אפשר לשלב  בהתאמה אישית לעור הלקוח את הטיפול המדויק לו".

(צילומים: שאטרסטוק)

  • צור קשר
גד מדיקל
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום