ציוד רפואי מתקדם מאפשר מתן טיפול אופטימלי

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מהם היתרונות הטמונים בשימוש בסורק דיגיטלי? ד"ר אייל פרייזלר, בעל מרפאת שיניים פרטית ברחובות, מסביר מדוע חשוב לצייד את המרפאה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועל החשיבות במעבדת טכנאי צמודה

רופא שיניים ,מומחה לשיקום הפה
072-3259842 (מספר מקשר)

רופא השיניים ד"ר אייל פרייזלר סיים את לימודי רפואת השיניים באוניברסיטת בוקרשט ברומניה בשנת 1992. לאחר חזרתו לארץ יצא לדרך עצמאית, ובשנת 2000 יסד את מרפאת השיניים הפרטית שלו ברחובות. בקליניקה ניתנים מגוון שירותים רפואיים: טיפולים משמרים, אנדודנטיה – טיפולי שורש, שיקום פרוטטי, שיקום על גבי שתלים, שיקום בעזרת תותבות נשלפת עם וללא שתלים, כירורגיה כללית ועוד.

לד"ר פרייזלר חשוב להישאר בחוד החנית של רפואת השיניים והוא דואג, מעבר לשימוד באמצעים טכונולוגיים חדשניים במרפאתו, להתעדכן בעזרת סקירת מאמרים מדעיים, השתתפות בכנסים רפואיים והשתלמויות מקצועיות. 

סורק דיגיטלי – תמונה מדויקת למצב השיניים שלכם

בעבר, במרפאות שיניים רבות רווח השימוש בחומרי מטבע על מנת להעביר מידע הנדרש לייצור כתרים או תותבות. מעבר לתחושת אי הנוחות שהיתה מתלווה להליך, גם התוצאה לא היתה מדויקת לחלוטין. בדרך למעבדה היה אובד חלק מהמידע, וזאת בשל היווצרות שינויים כמו התכווצות או התפשטות, התייבשות או ספיחת נוזלים בחומר המטבע עצמו.

ד"ר פרייזלר מספר כי מרפאתו מצוידת במכשור טכנולוגי מתקדם, ובין היתר בסורק דיגיטלי - אמצעי צילום דנטלי אשר מצלם את חלל הפה באופן מדויק ומהימן, ללא עיוותים, ומאפשר לרופא לקבל תמונה מיידית בתלת מימד על אודות מצבו הדנטלי של כל מטופל.

קידמה

באמצעות טכנולוגיות הצילום המתקדמות ניתן לקבל תמונה מלאה על מצב השיניים ובריאות הפה ולהתאים בצורה המדויקת ביותר את הטיפול. אילוסטרציה: שאטרסטוק

למעשה, מסביר ד"ר פרייזלר, הסורק הדיגיטלי מייתר את צילומי השיניים המסורתיים ובאמצעות טכנולוגיות הצילום המתקדמות שמוטמעות בו, ניתן לקבל תמונה מלאה על מצב השיניים ובריאות הפה וכך להתאים בצורה המדויקת ביותר את הטיפול.

עזרה ראשונה מסביב לשעון

מרפאתו של ד"ר פרייזלר בעיר רחובות מעניקה שירותי עזרה ראשונה דחופה בכל ימות השנה 24/7, כולל שבתות וחגים. לקוחות המרפאה מתקבלים באופן המהיר ביותר לטיפול על מנת לקבל פתרון ראשוני ומקצועי, וזאת, כאמור, באמצעות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום רפואת השיניים.

חשיבות המעבדה הצמודה

בנוסף למיומנותו ומקצועיותו של ד"ר פרייזלר ולציוד המתקדם והאיכותי אשר מאפשר לו להעניק שירותים אופטימליים, בצמוד למרפאה קיימת מעבדת טכנאי שיניים עם רף גבוה ברמת הביצוע והגימור. הסמיכות של המרפאה והמעבדה חוסכת טרטור רב מהלקוחות ומאפשרת קבלת מעטפת של שירותים תחת קורת גג אחת.

טיפול בגז צחוק – להפגת חרדות

גז צחוק הוא למעשה גז חמצן דו חנקני אשר משמש ככלי עזר בטיפול בילדים או במבוגרים אשר סובלים מחרדה ‏דנטלית. אמצעי זה הוא יעיל ובטוח אשר מצמצם את רמת החרדה, מקטין רפלקס הקאה ‏ומפחית כאב. מספר דקות לאחר השאיפה נוצר האפקט של גז הצחוק, וברגע שמפסיקים להשתמש בו, ההשפעה פגה. הטיפול בעזרת הגז מתבצע תחת השגחה צמודה של ד"ר פרייזלר.

(צילומים: שאטרסטוק)

  • צור קשר
ד"ר פרייזלר איל
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום