השתלת אלקטרודה: טכנולוגיה חדשה לטיפול בדליפת שתן

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אם עד היום מרבית מקרי דליפת שתן היו מטופלים בהתערבות כירורגית, עתה טכנולוגיה חדשה, פשוטה ומדויקת - השתלת אלקטרודה - נותנת מענה לחלק גדול מהמטופלים ומאפשרת להם לנהל חיים ללא מגבלות. האזינו לפודקאסט

רופא מנתח אורולוג ,מומחה לכירורגיה אורולוגית
077-8040040 (מספר מקשר)

השתלת אלקטרודה היא טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, שמתייחסת לטיפול בדליפת שתן ומסייעת בשיפור איכות החיים של החולים הסובלים מהתסמין.

כדי להבין יותר טוב את הטכנולוגיה ואת היתרונות שהיא מציעה, פרופ' קובי סתיו, מנהל היחידה לנוירואורולוגיה, מסביר כי "השתלת אלקטרודה מספקת פתרון מותאם אישית לכל חולה, מאפשרת לו לשלוט במתן שתן בצורה מיטבית ומסייעת בחזרה לחיים שלמים ואיכותיים יותר לטווח ארוך".

כיצד זה עובד?

מכשיר חדש – האלקטרודה - מעביר פולסים חשמליים לשריר השפיכה, משפיע על השליטה במערכת השתן ומונע דליפת השתן. "הטכנולוגיה מאפשרת למטופלים להתחיל מחדש ולהיפטר מבעיות הדליפה בצורה משמעותית", מסביר פרופ' סתיו. "השליטה המדויקת והאיכותית משפרת את הביטחון העצמי ומאפשרת לחזור לביצוע פעילויות היומיום בשלמותן".

השתלת האלקטרודה מתאימה לגברים ולנשים ובכל גיל. התוצאות לאחר ההשתלה הן טובות ואורכות טווח. "בדליפת שתן שקשורה לשלפוחית רגיזה, כ-85% מהמטופלים משיגים הצלחה לטווח ארוך", מציין פרופ' סתיו, "מה שמוביל לשיפור מוחשי בחיי היומיום של המטופלים, כולל חזרה לפעילויות ספורט וחברתיות ללא הגבלה. במקרים רבים, השתלת האלקטרודה היא הפתרון המומלץ ביותר לטיפול בדליפת שתן ולשיפור איכות החיים".

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב להתייעץ עם מומחים מיומנים ולבחון היטב את המקרה הפרטי של כל מטופל.

(צילום: שאטרסטוק)

לפודקאסט המלא >>>>

  • צור קשר
פרופ' קובי סתיו
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום