אסתטיקת הפנים - הרבה מעבר ליופי

(0)
לדרג
תוכן מקודם

עם תנאים אופטימליים וחיוך תמידי של הצוות ושל המטופלים, מציעה מרפאת השיניים dkl טיפולים הוליסטיים משלימים, שנותנים גם מענה רפואי וגם אסתטי

אופטיקאי ,מומחה לשיקום הפה
077-7784868 (מספר מקשר)

לאסתטיקה הדנטלית יש השפעה חברתית משמעותית על מתבגרים ומבוגרים צעירים, וכך גם למראה הפנים יש תפקיד מכריע עם השלכות משמעותיות על הביטחון העצמי, ההערכה העצמית ואיכות החיים, כפי שעולה ממחקר שנערך על ידי ה-NIH - המכונים הלאומיים האמריקאיים לבריאות. ההשפעה של בריאות הפה והאסתטיקה הדנטלית על הרווחה הפסיכולוגית רלוונטית במיוחד עבור המין הנשי.

מה הם הסוגים המובילים של טיפולים בתחום?

״נתחיל עם פיסול ועיצוב הפנים, המאפשרים את שיפור המראה בהתאם למה שמפריע למטופל או למטופלת. ישנם מקרים בהם מי שעומד מולי לא בהכרח יודע להצביע מה הוא רוצה לתקן כדי להרגיש טוב יותר. ישנם מטופלים שמעוניינים לקבל מענה לאזור מסוים, ובפועל חשוב לטפל דווקא באזור אחר כדי להשפיע על התוצאה הסופית.

"כדי לתת מענה פרסונלי לכל מטופל, הכולל איתור, החדרת החומר ושילוב המילוי היכן שצריך, חשוב לקיים בראש ובראשונה שיחת תיאום ציפיות, בה נעלה גם את האופציה להיטיב את הנראות של הפנים". טיפול אסתטי נוסף שאותו מציינת ד"ר לוייב הוא מילוי שפתיים, המתבצע באמצעות החדרת חומצה היאלרונית, חומר שמאפשר מילוי גם אזורים נוספים בפנים. "חשוב לי להדגיש", היא אומרת, "כי אני באופן אישי מעדיפה את המראה הטבעית על פני שפתי הברווז, שעלולות גם לפגוע בהרגשה הכללי וביכולת לאכול ולשתות כמו שצריך".

טיפול פנים

טכנולוגיות חדשות מאפשרות טיפולים מתקדמים בשכבות העמוקות של העור ושימוש במכשור העושה שימוש בגלי רדיו וקרני לייזר. צילום שאטרסטוק

למעוניינים, ניתן לשפר את מרקם העור, במיוחד בגילי 30 ומעלה, כאשר ייצור הקולגן, שמעניק לעור את הגמישות והאלסטיות, הולך ופוחת. טיפול זה מומלץ לבצע מדי 3-4 חודשים, זמן בו ניתן לשמור על התוצאה ולשפר את מראה הפנים באופן משמעותי. "הטכנולוגיות החדשות מאפשרות גם טיפולים מתקדמים כדוגמת פילינג סקין בוסטר הפועל בשכבות העמוקות של העור ושימוש במכשור העושה שימוש בגלי רדיו וקרני לייזר, שגורמים לתאי הקולגן להתעורר ולהתחיל לייצר שוב את החלבון״, מוסיפה ד"ר לוייב.

מה לגבי טיפול הבוטוקס הידוע, שיש הטוענים כי הוא פוגע במימיקות הפנים?

״הבוטוקס כולל חומר הקרוי בטלוניום טוקסין שמטרתו להשתיק ולהחליש באופן זמני את השריר, ולכן חשוב מאוד לעשות בו שימוש נכון ועל ידי איש מקצוע מיומן. המבט הקפוא ממנו חוששים רבים נוצר ברגע שמזריקים באזור שבמצח בין הגבות, הכולל את השרירים שאחראים על הרמת הגבות, וכך גם נפגעים קמטי ההבעה״.

האם רוב הטיפולים יכולים להחליף ניתוח?

״בהחלט כן, למרות שישנם מצבים המחייבים ניתוח, ואז חשוב ליידע את המטופל ולהפנות לכירורג פלסטי שיכול תת מענה מקצועי ונכון״.

כיצד אסתטיקת הפנים משתלבת עם מצב השיניים?

״יש אנשים שסובלים מסגירת פה שאינה פרופורציונלית, בה השיניים הקדמיות יותר בולטות מהאחוריות, או שאזור הסנטר בולט במיוחד. במקרים אלה וכדי ליצור הרמוניה במראה הפנים, בנוסף לטיפולי שיניים רפואיים שחשוב לעשות אם נדרש, חשוב לשלב טיפולים אסתטיים כדוגמת יישור שיניים, או פיסול את אזור הסנטר.

״כדי לתת מענה מתקדם, צוות המרפאה ואני מקפידים להתעדכן באופן שוטף בטכנולוגיות וטכניקות חדשות, החל משלב הלמידה ועד היישום. רק על ידי שיפור מתמיד של הידע בתחום טיפולי השיניים והאסתטיקה, ברמה העולמית, ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר".

מרפאה מיוחדת ומזמינה

מרפאת השיניים dkl  אותה מנהלים ד"ר דניאל לוייב ויקטרינה לוייב-קנטור מטופחת ומרשימה, החל מפינת הקפה ועד אזור ההמתנה המעוצב והמרווח. לזה מתווספים האווירה הנינוחה והשלווה וצוות הרופאים/ות והמטפלים/ות, כמו גם חדרי הטיפול המרווחים והמעטפת השלמה וההוליסטית לה זוכים כל מטופל ומטופלת. המרפאה ממוקמת בקמפוס יובלים - נס ציונה, ופונה לכל הקהלים ולכלל הגילים.

dkl clinic  - מרפאת שיניים, ד"ר דניאל לוייב, ד"ר יקטרינה לוייב-קנטור. רח' פרופסור אברהם פצ'רניק 7 קמפוס יובלים‎/בניין A‎/משרד 2, קומה 5‎ נס ציונה. טלפונים: 050-655-5717/ 08-699-9717/ 054-674-1414

(צילום ראשי: שאטרסטוק)

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום