ניתוח אף – לא רק בשביל האסתטיקה

(0)
לדרג
תוכן מקודם

"לתפוס שתי ציפורים במכה אחת" - אם כבר הגעתם לניתוח לשחרור נשימה אפית, מדוע לא לתקן באותה הזדמנות את הפגם האסתטי באף?

רופא אף אוזן גרון ,מומחה למחלות א.א.ג וכירורגיית ראש-צוואר
077-2311061 (מספר מקשר)

הגברת המודעות לאסתטיקה בכלל ולתיקון פגמים אסתטיים באף בפרט הביאה באופן טבעי לעלייה במספר הטיפולים הכירורגיים המבוצעים באף. יחד עם זאת, בריאות מגיעה עוד לפני אסתטיקה, כפי שמציין פרופ' (אמריטוס) אפרים אביתר בפודקאסט התכנית "דוקטורס" ששודר ברדיו תל אביב ועסק בכלל הדברים שיש להביא בחשבון לפני ביצוע ניתוח אף.

פרופ' אביתר מציין כי התועלת המירבית מניתוחי אף היא זו המשלבת בין ניתוח לתיקון פגם אסתטי, שמבצע רופא פלסטיקאי, לבין ניתוח למטרת שיפור הנשימה, המבוצע אצל רופא אף אוזן גרון. לדבריו, שילוב שני הפרמטרים בהליך כירורגי נעשה נפוץ יותר, לנוכח המודעות הקיימת לכך שניתן "לתפוס שתי ציפורים במכה אחת". אם כבר הגענו בכדי לבצע ניתוח לשחרור נשימה אפית, מדוע לא לתקן באותה הזדמנות את הפגם האסתטי באף?

שיפור הנשימה דרך האף, כמו באמצעות ניתוח מסוג תיקון מחיצת האף, חייב לשלב את ההיבט האסתטי (כמו גודל הנחיריים). אם כך, התלות בין שני ההיבטים חשובה ביותר.

באשר למבצע הניתוח, מציין פרופ' אביתר כי "יש לבצע את הניתוח במשולב ולא בנפרד, אצל רופא אף אוזן גרון".

מה עוד יש להביא בחשבון מבחינה כירורגית בביצוע ניתוחי אף? האם אפשרי הדבר שרופא פלסטיקאי ורופא אף אוזן גרון ישלבו פעולה במהלך אותו הניתוח? תשובות לשאלות וטיפים נוספים שמציע פרופ' אביתר – בפודקאסט המלא >>>>

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום