“מחוסר שיניים שהתבייש לחייך ויוצא מהטיפול בחיוך מלא גורם לי סיפוק אדיר"

(0)
לדרג
תוכן מקודם

כרופא שיניים המתמחה בתחום שיקום הפה, ד"ר פולט בן גיא עושה הכל על מנת לשפר את התפקוד והאסתטיקה הדנטלית - החל מטיפולים פשוטים ועד למורכבים הכוללים תותבות, גשרים והשלמת חוסר שיניים. על השיטות המתקדמות בהן הוא משתמש ועל "אני מאמין" שלו בטיפול, בכתבה הבאה

רופא שיניים
03-9347914

ד"ר פולט בן גיא גדל לתוך עולם רפואת השיניים. בילדותו הוא נחשף למקצוע כאשר הוריו עסקו ברפואת שיניים ובטכנאות שיניים. "ראיתי כיצד הם תורמים לקהילה סביבם, וכיום אני רואה במקצוע שליחות, אהבת האדם ומעבר לכך – זוהי אמנות לכל דבר", הוא אומר. "עבורי רפואת שיניים היא הרבה מעבר לעבודה - זה מפעל חיים. כשמגיע אליי מחוסר שיניים שהתבייש לחייך ויוצא מהטיפול עם חיוך מלא, זה גורם לי תחושת סיפוק אדירה ורצון להמשיך לטפל באנשים בצורה הכי אדיבה שיש".

יחס אישי ומקצועי וטכנולוגיה מתקדמת

במרפאה של ד"ר פולט מציעים טיפולים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. "כשאני מסתכל על הבעיה הדנטלית, אני לא נשאב רק לבעיה הספציפית, אלא בוחן אותה לרוחבה", מסביר ד"ר פולט. "כך למשל, כשמגיע אלי מטופל שסובל מחריקת שיניים, צריך לבחון האם הוא סובל מלחץ נפשי או מדאגות בחייו. חשוב להביא בחשבון את הגורמים האלה על מנת להעניק לו את הטיפול הטוב והמתאים ביותר עבורו".

במרפאה שמים דגש גם על התאמת רמת הציפיות בין הרופא למטופל. "פעמים רבות אנשים מעוניינים בטיפול מסוים, שאינו בהכרח הפתרון הטוב והמתאים ביותר למצבם. תפקידו של הרופא הוא להסביר את כל האופציות הטיפוליות העומדות לרשות המטופלים, ולפרט לגבי כל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. לאחר תיאום ציפיות נכון, הטיפול תמיד יהיה מוצלח".

כרופא שיניים המתמחה בתחום שיקום הפה, ד"ר פולט עושה הכל על מנת לשפר את התפקוד והאסתטיקה הדנטלית - החל מטיפולים פשוטים ועד לטיפולים מורכבים הכוללים תותבות, גשרים והשלמת חוסר שיניים. כמו כן, הוא משתמש בשיטות המתקדמות ביותר ברמה הטכנולוגית, לרבות סריקה של השיניים לצורך קבלת תוצאה עם דיוק מירבי, ושיקום על גבי שתלים הכולל את השיטה המוברגת. בנוסף, ד"ר פולט מבצע את השלב הכירורגי, הכולל הרמת סינוס והשתלות עצם, במקרים של ספיגת עצם נרחבת שלא מאפשרת התקנת שתלים".

הערכים המובילים במרפאתו של ד"ר פולט הם מקצועיות ואנושיות. "אני מאמין שהשילוב ביניהם יוצר את התוצאה הטובה ביותר ומוביל לחוויית טיפול נעימה", הוא אומר לסיום.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום