הדרך לחיוך יפה ובריא: מינימום כאב, מקסימום מקצועיות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

״כילד הייתי מבקר לא פעם אצל רופא השיניים, חוויה שהיתה לא נעימה בלשון המעטה. לכן, חשוב לי להעניק תחושה אחרת למטופלים שלי וליצור עבורם חוויה טובה במינימום כאב״. כך מעיד רופא השיניים ד"ר פיראס דראז, שזכה לתואר "ידי הזהב" ממטופליו, ולא בכדי

רופא שיניים ,מומחה לכירורגיית פה ולסתות
077-9975502 (מספר מקשר)

לחיוך בריא ויפה מגוון יתרונות שמשפיעים על כל תחומי החיים, ולכן חשוב להקפיד על שגרת צחצוח נכונה ועל ביקורים תכופים במרפאת השיניים והשיננית. יחד עם זאת, ישנם אנשים שלמרות כל מה המאמצים סובלים מעששת, ממחלות חניכיים ומבעיות בחלל הפה, שעלולות להוביל אפילו לאובדן שיניים.

בין אם אתם נמנים עם המקפידים על שגרת צחצוח נכונה ועל היגיינת הפה או שלא, בחירת רופא שיניים מקצועי יכולה לתת מענה לכל אתגר, החל מסתימה ועד לשיקום מלא של הפה והליכים כירורגיים.

״בחירת הרופא המקצועי חשובה הרבה מעבר לטיפול בשיניים עצמן, ומשפיעה על כל תחומי החיים. לכן חשוב לפנות לאיש או לאשת מקצוע מנוסים ולמרפאה עם אווירה טובה ונעימה, בשגרה ובמצבי חירום״, מסביר רופא השיניים ד״ר פיראס דראז, המנהל שני סניפים (בנהריה וברחובות) של מרפאת השיניים סטארדנט, המציעה שירותי השתלות שיניים ושיקום הפה, עם התמקדות בכתרי זירקוניה וחרסינה, הלבנות שיניים ומענה של אורתודנט, כירורג וסייעת.

יצירת חוויה נעימה עם מינימום כאב למטופלים

צמד המילים "רופא שיניים" גורם לרבים לנוע באי נוחות בכיסא ואצל אחרים הנושא אף יוצר חרדה גדולה, במיוחד עבור מי שחווה את הטיפולים בצורה לא נעימה וכואבת, בדומה לד״ר דראז שנזכר: ״כילד הייתי מבקר לא פעם אצל רופא השיניים, חוויה שהיתה לא נעימה בלשון המעטה. לכן, חשוב לי להעניק תחושה אחרת למטופלים שלי וליצור עבורם חוויה טובה ועם מינימום כאב״, הוא אומר.

טיפולי שיניים

על אהבתו למקצוע, הוא מעיד: ״אני מגיע מדי יום לעבודה כאילו זה חופשה, עם מטרה ברורה לאפשר למטופלים להתייחס לכל נושא רפואת השיניים בצורה אחרת, בניגוד לחוויה שהיתה לי. שיניים בריאות משפיעות על הבריאות הכללית ועל כל מה שאנחנו עושים, החל מאכילה, מצבים רפואיים וההרגשה שלנו, ולכן חשוב להקפיד לשמור על היגיינת הפה ועל מצב השיניים, גם אם יש חשש, שאותו אני מנסה להפיג אצל המטופלים שלי״.

ד"ר דראז מכונה על ידי מטופלין "ידי זהב", ולא בכדי. "אני עושה הכל כדי לא להכאיב למטופלים ומבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר ועל פי תכנית טיפול מסודרת, וגם אם זה דורש ממני הרבה זמן", הוא מספר. "אני לא מסיים את התהליך עד שאני לא מרוצה מהתוצאה מבחינה רפואית ומקצועית ועד שהמטופל לא שבע רצון גם הוא. זה כולל מעקב בכל שלב בדרך, שיתוף פעולה מלא עם המעבדה וגורמים נוספים שלוקחים חלק בתהליך במידת הצורך, וגם מעקב לאחר סיום הטיפול כדי לשמור על התוצאות. בנוסף, חשוב לי להנגיש את טיפולי השיניים באמצעות מחירים נוחים, כולל שתלים וטיפולים מיוחדים, מבלי לוותר על איכות החומרים והציוד והקפדה על מקצועיות בלתי מתפשרת״.

אילו שירותים מציעה המרפאה?

״מגוון טיפולים מתקדמים המתבצעים באמצעות הציוד והטכנולוגיה החדשניים ביותר, שמאפשרים לנו להעניק למטופלים תוצאות מדויקות. זה כולל את כל סוגי טיפולי השיניים והאסתטיקה, השתלות שיניים באמצעות פרוצדורות פשוטות, מהירות וקלות מבעבר, וגם השתלה ללא צורך בחיתוך החניכיים וללא תפרים, כך שזמן הריפוי וההחלמה קצרים יותר. בנוסף אנו מציעים טיפולי בוטוקס, חומצה היאלורונית ומענים בתחום אסתטיקת הפנים והפה״. לסיכום, ד״ר דראז מדגיש כי אין כמו ניסיון ולכן מציע להגיע לפגישת ייעוץ ולהיכרות ראשונית:

מרפאת שיניים סטארדנט, ד"ר פיראס דראז. טל':

055-984-0908. [email protected]. לדף הפייסבוק. לעמוד האינסטגרם

  • צור קשר
ד"ר פיראס דראז
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום