חומרי מילוי באסתטיקה רפואית – למה חשוב לשים לב?

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אסתטיקה רפואית היא תחום פופולרי מאוד בשנים האחרונות. מה הוא כולל? אילו טיפולים ניתן לבצע? ממה כדאי להיזהר? רופא האסתטיקה ד"ר דבאח באסל עם כל התשובות

שירותי אסתטיקה רפואית
077-9965110 (מספר מקשר)

ד"ר דבאח באסל למד רפואה ברומניה, ולאחר סיום לימודי הרפואה השתלם בקורסים ברפואה אסתטית בארץ ובחו"ל. במרפאתו הוא מעניק מגוון טיפולים אסתטיים, לרבות הזרקת חומר המילוי "פילר" לעיצוב השפתיים והאף, והזרקת בוטוקס בשליש העליון של הפנים להעלמת קמטים.

הפופולריות של חומרי מילוי לצרכים אסתטיים עלתה מאוד בשנים האחרונות. גברים ונשים מתחילים כבר בשנות ה-40 לחייהם להבחין בקמטים המופיעים בפנים, ופוקדים את מרפאות האסתטיקה. כמו כן, טיפולי השפתיים הפכו למבוקשים ביותר בקרב קהל המטופלות הצעירות. שפתיים מלאות, רכות ולחות נחשבות לאידיאל היופי היום, ולכן צעירות רבות, כבר בשנות ה-20 לחייהן, בוחרות לעבור טיפולי שפתיים.

היתרון בשימוש בחומרי מילוי הוא היכולת לבצע בכל מטופל או מטופלת את הטיפול האישי המתאים להם. הטיפול הוא אינדיבידואלי, ולאחר תיאום ציפיות בין המטפל למטופל, הרופא המטפל יכול להפעיל שיקול דעת ולהשתמש במידה המדויקת של חומר המילוי שתביא את התוצאות המושלמות עבור המטופל. בנוסף, הטיפולים האסתטיים כיום מובילים לתוצאות שנראות טבעיות לחלוטין, וקשה מאוד לזהות שהאדם מולך אכן עבר טיפול אסתטי כזה או אחר.

כשטכנולוגיה ומקצוענות נפגשות

"אנחנו מבצעים בנוסף טיפולים לעור מדולדל, העלמת פיגמנטציה בעור וצלקות אקנה על ידי הזרקת חומרים שהופכים את העור לזוהר יותר", מסביר ד"ר באסל. "החומר המוזרק משתלב עם החומרים הטבעיים בגוף, ולמעשה נותן להם יותר נפח. כתוצאה מכך, העור נמתח, כאשר השינוי מתחיל מבפנים. החומר גם יוצר לחות בעור והתחדשות רקמות, מה שמעניק מראה בריא, מתוח ורענן".

ברפואה אסתטית יש חשיבות עליונה לאבחון המקרה ולבניית תכנית טיפולים מתאימה, מסביר ומפרט ד"ר באסל. "אנחנו קובעים פגישות ייעוץ עם המטופל, מסבירים לו על תכנית הטיפול, עוקבים אחרי מצבו ומלווים אותו עד סיום הטיפול".

אסתטיקה רפואית נוגעת לעניינים רפואיים, וככזו, היא מהווה תחום אינדיבידואלי המשפיע על כל אדם בצורה שונה. "כתוצאה מכך, ייתכנו טיפולים מסוימים שיעבדו על מטופלת אחת וייתנו לה תוצאות מדהימות, אך לא יעבדו על מטופלת אחרת. ייתכנו אף חומרים מסוימים שיתאימו לעור של מטופל מסוים, אך אצל מטופל אחר, העור לא יגיב בצורה דומה, או שיהיה אפילו רגיש לאותו החומר וידחה אותו", מסבר ד"ר באסל.

פיקוח מחמיר מבטיח תווית איכות

"במרפאה שלנו אנחנו משתמשים בציוד חדשני ביותר ומזריקים חומרים איכותיים ביותר", מעיד ד"ר באסל. "החומרים מאושרים על ידי ה-FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקאי".

ואכן כיום, אחת מתוויות האיכות המבטיחות ביותר על מוצרים וחומרים רפואיים שונים היא אישור ה-FDA האמריקאי. מדובר בגוף גדול בעל מוניטין, אשר אינו מעניק בקלות אישורים לחומרים ונוקט ברגולציה מחמירה המבטיחה לחומרים הללו תווית איכות.

לסיכום מסביר ד"ר באסל כי פעמים רבות מוצעים טיפולים עם חומרים מזויפים או חומרים שאינם איכותיים מספיק כדי להיות מוחדרים לגוף. לרוב, המטופלים מתנסים בהם כיוון שמחירם זול יותר, אך יש לזכור כי מחירו של טיפול אסתטי רפואי מגלם בתוכו בעיקר את שווי המוצרים המוזרקים ואת עלות הציוד והמכשור הרפואי והפעלתו. מומלץ לכן לבחור במקום אמין לטיפול, המשתמש בחומרים איכותיים שקיבלו את אישור מינהל התרופות האמריקאי, גם אם הם יקרים מעט.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום