כל מה שאתם צריכים לדעת על שיקום הפה

(5)
לדרג
תוכן מקודם

הקידמה הטכנולוגית הקפיצה משמעותית את רפואת השיניים בשנים האחרונות, תהליכי טיפול רבים ושיקום חלקי או מלא של הפה נעשים בשיטות חדשניות שנותנות מענה מהיר ואיכותי למטופלים. ד"ר אמיר חמד, רופא שיניים בעל שתי קליניקות, בראשל"צ ובמגדל העמק, מסביר כיצד עבודה בסביבה דיגיטלית משפיעה על איכות הטיפול

טיפולי שיניים
03-6007695

לאחר שסיים את לימודיו באוניברסיטה הבריטית בירדן פתח ד"ר אמיר חמד את הקליניקה הראשונה שלו בשנת 2012 בראשון לציון ובהמשך, ב-2019, הוקמה המרפאה במגדל העמק, שבה ניתן שירות למטופלי קופת החולים מכבי ולמבוטחי הפניקס, הראל, מנורה ומגדל. בימים אלה שוקד ד"ר חמד על לימודי התואר השני באוניברסיטת פרנקפורט בגרמניה בתחום השתלות שיניים.

במרפאותיו של ד"ר חמד ניתן מענה למגוון רחב של בעיות שיניים: השתלות שיניים, כתרים או ציפויי חרסינה; לאנשים שסובלים מחסר עצם ישנה אפשרות להשתלות עצם בשני מימדים, אנכי ורוחבי,  ועוד.

"אנחנו פועלים על פי המדע ולא לפי טרנדים"

"אנחנו עובדים במרפאות בקצב עבודה גבוה. מטופלים רבים מגיעים למרפאות בראשון לציון ובמגדל העמק בשיטת מפה לאוזן", מעיד ד"ר חמד. "אני מאמין בשיטה השמרנית - להילחם על שיניים ולהציל אותן. אצלנו לדוגמה השתלה בזאלית היא האופציה האחרונה לטיפול. אנחנו פועלים על פי המדע ולא לפי טרנדים".

"השתלה בזאלית היא אופציה אחרונה במתן תכנית טיפול לפציינט משום שהאפשרות לבניית עצם נותנת תוחלת חיים יותר ארוכה לשן מאשר השתלה בזאלית. בתהליך הטיפול אנחנו נותנים לגוף לקלוט את השתלים, משקמים את החניכיים בצורה אידיאלית ותקינה ורק אז מתקדמים. בנוסף, אנחנו נותנים מענה למי שידו אינה משגת באמצעות מספר מצומצם של שתלים".

טיפול שיניים

התמקצעות ספציפית ברפואת שיניים

"אני מאמין בהתמקצעות ספציפית ברפואת שיניים וזאת כדי שהרופא ישפר עוד ועוד את יכולותיו", אומר ד"ר חמד. זו הסיבה כי בכל אחת ממרפאותיו יש צוות של רופאים המתמחים בנושאים שונים בעולמות רפואת השיניים: אורתודנט עבור טיפולים ליישור שיניים, רופא לטיפולים משקמים, רופאה לטיפולי שורש, רופאים העוסקים ברפואת שיניים משמרת כמו טיפול בסתימות, וכמובן שיננית, סייעות ומזכירות. הטיפול במרפאה נעשה באווירה נוחה ומרגיעה.

"במרפאות ניתנים טיפולים שנעשים בהרדמה כללית, מה שקרוי בעגה המקצועית 'סדציה עמוקה' הדורשת רופא מרדים. יש לא מעט אנשים שיש להם פוביה מטיפולי שיניים ואנו מבצעים זאת לרוב כאשר מדובר בטיפולים משקמים. במרפאת מגדל העמק ניתנים לילדים טיפולים באמצעות גז צחוק".

עובדים בסביבות דיגיטליות

עולמות הטכנולוגיה חברו זה מכבר לעולם רפואת השיניים. ד"ר חמד מספר כי הוא דואג להתעדכן בכל החידושים כדי להיות בקדמת הטכנולוגיה. במרפאותיו נעשה שימוש בסורקים דיגיטליים ומחרטות וכן עובדים בשיטת DSD - digital smile design  - עיצוב חיוך דיגיטלי אשר נותן את הכלים לעצב את החיוך ברמה גבוהה ובמראה טבעי. אמצעים דיגיטליים אלה מקפיצים את איכות הטיפול הודות לדיוק הרב בעבודה. בנוסף, קיים גם מכשיר לצילום סטטוס וצילום פנורמי בשתי המרפאות. "אנחנו תמיד דוהרים קדימה. אמצעים אלה מאפשרים לנו להעריך ולהעניק למטופלים תכנית טיפול מיידית ואיכותית", מסכם ד"ר חמד.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום